יום חמישי , 18 אפריל 2024
דייהטסו טריוס חוזר עם שבעה מושבים, מנוע 1.5ל' והנעה אחורית. לא לאירופה או לישראל. צילום: דייהטסו
דייהטסו טריוס חוזר עם שבעה מושבים, מנוע 1.5ל' והנעה אחורית. לא לאירופה או לישראל. צילום: דייהטסו

דייהטסו טריוס: הקאמבק

תומר הדר

למי שאינו זוכר, עד לפני מספר שנים שווקו בישראל מכוניות דייהטסו. כיום, למרבה הצער, הן כבר לא משווקות בארץ מכיוון שדייהטסו (חברת בת של טויוטה) קיבלה החלטה שלא להתאים את מכוניותיה יותר לתקינה הנדרשת באירופה. כלומר: הן לא יכולות לעמוד יותר בכללי זיהום האוויר והבטיחות הנדרשים באירופה וגם בישראל.

וחבל, כי מי לא זוכר את דייהטסו טריוס, רכב הכביש שטח הקטן והמפתיע של דייהטסו, שצויד בין היתר בסרן חי אחורי, בחירה מעט תמוהה עבור רכב כביש שטח – וגם בנעילת דיפרנציאל מרכזי, שגרמו ללא מעט בעלי טריוס לנסות ולגלות שאפשר בהחלט לרדת עם הננס לשטח, כל עוד לא מתעללים בו יותר מדי וזוכרים שהנעה כפולה יש לו – אבל לא LOW.

דייהטסו טריוס חוזר עם שבעה מושבים, מנוע 1.5ל' והנעה אחורית. לא לאירופה או לישראל. צילום: דייהטסו
דייהטסו טריוס חוזר עם שבעה מושבים, מנוע 1.5ל' והנעה אחורית. לא לאירופה או לישראל. צילום: דייהטסו

בכל מקרה, בעולם עדיין משווקים דייהטסו והיצרנית מציגה כעת את הדור החדש והשלישי במספר של הטריוס, שייוצר באינדונזיה. במפתיע, הטריוס החדש הוא כעת קרוס אובר שמסוגל לאכלס לא פחות משבעה נוסעים (אגב, גם לטריוס הקודם היתה גרסה ארוכה) הודות להתבססות על פלטפורמה של מיניוואן מבית טויוטה , חברת האם של דייהטסו. המנוע- בנפח 1.5 ליטרים לא ממש השתנה מאז הטריוס הקודם וההנעה, שימו לב: אחורית.

דייהטסו טריוס חוזר עם שבעה מושבים, מנוע 1.5ל' והנעה אחורית. לא לאירופה או לישראל. צילום: דייהטסו
דייהטסו טריוס חוזר עם שבעה מושבים, מנוע 1.5ל' והנעה אחורית. לא לאירופה או לישראל. צילום: דייהטסו

Check Also

טויוטה 4Runner מהמם!

רכב שטח כהילכתו! טויוטה 4Runner כל חדש ולא מוותר במ"מ על יכולת השטח והקשיחות של קודמו. מוסיף לזה לא מעט "טק" חכם לשטח. בסתיו אצל הדילרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

20 − 12 =