רוני נאק
תערוכת SEMA הקרובה היא כל מה שאנו אוהבים במוטוריקה אמריקאית. בוודאי כשזה מגיע עם נגיעות של אמריקאנה, המון כוחות סוס ושוטגאן לרוחב השמשה האחורית. אחרי שראינו את מה שהיה לסטלנטיס להציג, פליימות' GTX שעבר המרה, לפורד יש בביתן "מחווה" משלה – שמחבר באופן אלגנטי ורגוע את הקלאסי עם שרירים מודרניים.
הילוד נקרא "קלייד" והוא נועד להציג את המינימאליזם והתכליתיות של פורד F-100 קלאסי שבתוכו שתולים חלקים ואביזרים של פורד פרפורמנס. חטיבת הביצועים של פורד עבדה עם סולומון לונגר מפלורידה כדי ליצור הומאז' לטנדר פורד F-100 קלאסי אבל כזה שיפנק את הנהג עם טכנולוגיית הביצועים המתקדמת העדכנית ביותר.
הטנדר שנראה כמו פורד F-100 קשיש ממודל 1969, נבנה מאפס כשבליבו נוהם V8 בנפח 5.2 ל'. זהו מנוע Raptor R Crate שאפשר לרכוש אונליין ממש מהקישור הזה. על ראשיו שמו כתר בצורה של מגדש-על מבית Whipple בנפח 3.8 ליטר. התוצאה היא הספק כולל משוער של יותר מ-900 כוח סוס ויותר מ-97 קג"מ.
כדי שהכוח גם יצליח לרדת לכביש, הטנדר יושב על שלדת עם קוילאוברים יוקרתיים למדי של Porterbuilt והשלדה עצמה – כלומר הסולם מיוצר על ידי Fat Fender Garage. חלקי המרכב הם משטחים חשופים מסיבי פחמן, חישוקי גלגל מותאמים אישית ופנים עור יוקרתי.
ולסיום דיסקליימר שהייתי חייב בכל זאת לשלב אותו כאן למען הנאתכם (משהו שבדרך כלל נותר מאחרי הקלעים ועל רצפת חדר העריכה):
This vehicle has been modified by an independent vehicle modifier, and display of the vehicle is not intended to, nor does it constitute an endorsement of, the vehicle modifier, vehicle modifications or use of the vehicle by Ford Motor Company. Modifications to this vehicle may not be street legal or certified under Federal Motor Vehicle Safety Standards (FMVSS) and regulations or emissions regulations of the U.S. EPA or California. Vehicles that are neither street legal nor certified under FMVSS and safety and emission regulations are neither intended nor certified for use on public roads.