תומר הדר
פורד ריינג'ר, למרבה הצער, אינו משווק בישראל, קיבל גרסת ראפטור משלו. אך כרגיל, יש מי שאינו מסתפק בסתם ראפטור ומחליט לשדרג את הקיים, במיוחד עובדי סדנת הנסי האמריקאית, שכבר לקחה את הפורד ראפטור, שלפה ממנו את מנוע ששת הצילינדרים והחליפה במנוע V8. כעת מגיע תורו של האח הקטן, אך הפעם בהנסי לא מוציאים מנוע אלא משדרגים: בדומה לאח הגדול, גם הקיט לריינג'ר מכונה "וולוסיראפטור" (הבנתם את הדאחקה?) ומתיימר להעניק יותר מחבילת הראפטור של פורד.

בקיט כלול שדרוג הספק למנוע ה-2.3ל' המוגדש, מ-270 כוחות סוס ל-350 כוחות סוס, שמושגים הודות למערכת יניקה משופרת, מערכת פליטה משודרגת ואי אלו קסמים במערכת הניהול, אשר מאפשרים לטנדר לזנק ל-100 קמ"ש תוך 6.1 שניות, כלומר פחות או יותר זמני סובארו ybsr purאימפרזה טורבו. כדי להתמודד עם שטח אמיתי זוכה הוולוסיראפטור לקיט הגבהה שמוסיף ארבעה אינץ' לגובה ("פורד עצור בצד"), חישוקי 17 אינץ' ותאורת LED מאסיבית כמו גם חבילת פגושים. חשוב לציין שכיום ניתן לייבא לישראל טנדרים ביבוא אישי, כך שאם יש לכם 65 אלף דולר, כמובן לא כולל מיסוי וכיוצא בזאת, כדאי לכם להתקשר מהר: הנסי מסבה השנה רק 500 טנדרים.
