רוני נאק
מותג הפרימיום של קבוצת HMC מתחיל היום רשמית את השיווק בישראל. עיקר הפעילות תתרכז באולם התצוגה החדש בהרצליה פיתוח כשאחריו יפתחו עוד שני אולמות תצוגה נוספים. בשלב ראשון יוצעו למכירה דגמי G90 (מקבילת S קלאס) שתגיע בהזמנה מיוחדת, G80 ו-GV80 (סלון-פאר ו-SUV עם 7 מושבים). בהמשך השנה יגיעו דגמי סדרה 70, סדאן ו-SUV ולקראת סוף השנה גם דגם כל-חשמלי ראשון אשר יבשר את המעבר של המותג כולו להנעה חשמלית תוך 5 שנים.

את המותג תנהל דנה רביד-מנחם שציינה כי בכוונתה "לאתגר את המתחרים הקיימים והציע אלטרנטיבה מעולה וחווית לקוח רלוונטית יותר". בין השאר תציע ג'נסיס מנהל שירות אישי לכל לקוח אשר ילווה אותו בתהליך הקניה ויהיה זמין 24/7 בהמשך הבעלות על הרכב. בנוסף, ג'נסיס תיתן טיפולים בחינם בכל שלושת שנות האחריות על כלי הרכב וגם איסוף והחזרה לבית הלקוח לביקורים במרכזי השירות.
דגש רב הושם על עיצוב המרכב, לא מעט בזכות גיוס מעצבים מהשורה הראשונה של תעשיית הרכב האירופאית. דבר שלא רק יצר מראה מקורי אלא גם זיכה את ג'נסיס בפרסי עיצוב רבים. על הצד הדינאמי אחראי מי שהיה בעבר ראש חטיבת M ב-BMW ושלא במקרה כל הדגמים בעלי הנעה אחורית או כפולה.

היעדים שהנהלת ג'נסיס ישראל שואפת אליהם עומדים על מכירה של 400 יחידות ב-12 החודשים הראשונים של הפעילות ולהגיע לנפח מכירות של כ-3,000 יחידות בשנה תוך 5 שנים. מספר שאפתני למדי המציב אותה בשורה אחת עם אאודי, מרצדס וכ-30% יותר ממכירות BMW ו-50% יותר מלקסוס.

מחיר ג'נסיס G80 מתחיל ב-385 אלפי שקלים
מחיר ג'נסיס GV80 מתחיל ב-399 אלפי שקלים