יום חמישי , 18 אפריל 2024
הזיות מחדר הישיבות. GM שוקלת להחזיר לחיים את מותג HUMMER עם הנעה חשמלית בלבד לקלוע היישר ללב סגמנט הפרימיום-פנאי. צילום: WIKI
הזיות מחדר הישיבות. GM שוקלת להחזיר לחיים את מותג HUMMER עם הנעה חשמלית בלבד לקלוע היישר ללב סגמנט הפרימיום-פנאי. צילום: WIKI

האם GM תחזיר את HUMMER כרכב חשמלי?

רוני נאק

בשלב הזה בטוחני שב-GM מצערים שחיסלו את HUMMER בלחץ הסביבתי. נכון – הוא היה כבר צל אזרחי חיוור וטבעוני של אותו האמר H1 שכולנו כה אהבנו – וגם השימוש בפלטפורמות הטנדרים של GM פלוס איכות כללית לא מבריקה הפכו את מנצח המלחמות הקשוח של המפרץ הפרסי למטרוסקסואל בטייץ' וטיירים במותניים. וזה קרה ממש בערב הזינוק הגלובאלי הגדול של רכבי ה-SUV. לא במתכונת ההיא של ענקי השטח של שנות ה-2000 – אלא כפי שאנו מכירים אותם היום ועם מקום לעוד SUV פרימיום ועטור תהילה (ראו את ההצלחה של JEEP שמחזיקה על כנפיה את FCA) – וגם GM רוצה.

• חולמים על רכב פנאי חדש? כך תגשימו אותו!

האמר H3 משנת 2007 - גברים בטייצ'? צילום: WIKI
האמר H3 משנת 2007 – גברים בטייצ'? צילום: WIKI

ובכן מסוכנות הידיעות רויטרס נמסר כי ב-GM שוקלים את החזרה של GM כמותג פנאי 100% חשמלי (הא, הא היה כאן בישראל מזמן לפחות אחד כזה) – אשר לדבריהם ישמור על יכולת שטח רבה – ופתאום יש "צלב על" ג'יפ רנגלר. האמר חשמלי יהיה חלק מתיק מוצרים הכולל כמובן טנדרים, ופרטיות כחלק מהמדיניות החשמלית שמובילה מנכ"לית GM מארי בארה. וגם אם לעולם האמר חשמלי לא יראה אור – יהיה קשה לדמיין הקשר אחר שבו אפשר יהיה להחזיר את חיות השטח האלה בחזרה מהמתים.


ארנולד שוורצנגר בעצמו – אחד הפרזנטורים המזוהים ביותר עם האמר – שיתף פעולה עם קרייזל אלקטריק כדי להסב את ה-H1 שלו להנעה חשמלית רק לפני כשנתיים. הם יחזרו. שניהם.

Check Also

תיראו מופתעים: גם BYD מבטיחה 1,000 ק"מ

המירוץ ל-1,000 ק"מ מתעצם וגם BYD טוענת כי סוללות הדור השני מתוצרתה יספקו את הצפיפות האנרגטית הדרושה כדי להניע רכב חשמלי על פני 1,000 קילומטרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

8 + one =