שבת , 20 אפריל 2024
זה HEMI! עובדי דודג' הדביקו בטעות לוגו HEMI על אלפי טנדרים דודג' ראם שאינם כאלו - בעלי הרכבים יזומנו לשינמוך הדקורציה. צילום: דודג'
זה HEMI! עובדי דודג' הדביקו בטעות לוגו HEMI על אלפי טנדרים דודג' ראם שאינם כאלו - בעלי הרכבים יזומנו לשינמוך הדקורציה. צילום: דודג'

HEMI – אוופס…

תומר הדר

אין על מנועי המי. HEMI,למי שלא ממש מכיר, הוא כינוי למנוע בעל תאי שריפה המיספריים, כלומר כדוריים. כלומר בצורת כדור. מנועי המי, למי שלא יודע, נחשבים במונחים אמריקאיים לגביע הקדוש של קרייזלר ומותקן בדרך כלל רק בסדרות הבכירות ביותר של דגמי החברה, ראה ערך גרסאות הספורט 8 הצילינדרים של דגמי ג'יפ ודודג'.

זה לא HEMI! עובדי דודג' הדביקו בטעות לוגו HEMI על אלפי טנדרים דודג' ראם שאינם כאלו - בעלי הרכבים יזומנו לשינמוך הדקורציה. צילום: דודג'
זה לא HEMI! עובדי דודג' הדביקו בטעות לוגו HEMI על אלפי טנדרים דודג' ראם שאינם כאלו – בעלי הרכבים יזומנו לשינמוך הדקורציה. צילום: דודג'

לכן אפשר בהחלט להבין את הגאווה שחשים בעלי גרסאות HEMI, בכל פעם שמישהו מבחין בתוויות ה"HEMI" על מכסה תא המטען (תשאלו את בעליהם של מספר מאוד מצומצם של גרנד צ'רוקי שהגיעו ארצה ביבוא אישי).מסיבה זו קיימת כמובן גם תעשיית "זיופים" משגשגת, של לקוחות קרייזלר שההמי היחיד שמותקן במכוניתם הוא הסמל, שהם התקינו בעצמם. שזה מביך. אך מה קורה כשקרייזלר עצמה מתקינה את הסמל בטעות על הדגם הלא נכון? טוב-זה כבר ממש ממש  מביך.

אך זה בדיוק מה שקרה לכמה אלפי טנדרים-כולם דודג' ראם 1500, שבתא המנוע שלהם שוכן מנוע ה-V6 הצנוע של דודג'- שעובדי קרייזלר בכבודם ובעצמם הרכיבו במפעל על כנפיהם, כמה סנטימטרים ממנועי ה-V6 סמלי "המי" מקוריים לחלוטין-ושלחו אותם לדרכם כשהם חמושים במנועי V6 בנפח 3.6 ליטרים (נפח ההמי הוא 5.7 ליטרים). הפתרון של דודג' אינו מסובך: הרכבים שאינם מצוידים במנועי המי יוחזרו לסוכנות לצורך הסרת הסמל. הגיוני,לא?

Check Also

ללא הסוואה. כך נראה הטנדר של BYD

עם חתימת אור המזכירה את הטנדרים של פורד. הפיקאפ 4X4 החשמלי של BYD נתפס ללא הסוואה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

thirteen − four =