יום שני , 17 פברואר 2025
וזה נותן תקווה. אם הונדה יכולה להביא CRV דיזל אוטומטי למסלול מירוצים - גם הסיווק שיפיץ הישנה שלך עשויה להגיע לשם. צילום: MISSION MOTORSPORT
וזה נותן תקווה. אם הונדה יכולה להביא CRV דיזל אוטומטי למסלול מירוצים - גם הסיווק שיפיץ הישנה שלך עשויה להגיע לשם. צילום: MISSION MOTORSPORT

הונדה CRV דיזל מרוץ

תומר הדר

"איזו הונדה נשפר היום למרוצים",  כששאלה זו הועלתה סביב שולחן הדיונים במטה הונדה, כנראה שמישהו הרים את ידו ואמר: "S2000". אחר אמר "סיוויק טייפ R". ואז מישהו, בקטע של צחוקים, אמר: "CRV. דיזל". כולם צחקו ואז בנו. מדובר ב- CRV דיזל שנבנה על ידי הונדה ו- MISSION MOTORSPORT למטרות צדקה.

וזה נותן תקווה. אם הונדה יכולה להביא CRV דיזל אוטומטי למסלול מירוצים - גם הסיווק שיפיץ הישנה שלך עשויה להגיע לשם. צילום: MISSION MOTORSPORT
וזה נותן תקווה. אם הונדה יכולה להביא CRV דיזל אוטומטי למסלול מירוצים – גם הסיווק שיפיץ הישנה שלך עשויה להגיע לשם. צילום: MISSION MOTORSPORT

כיצד הופכים CRV  דיזל למכונית מרוץ?

שלב 1: לוקחים CRV  דיזל 1.6 בעל הנעה כפולה.

שלב 2: אוטומט 9 מהירויות, כי ברכב ינהג קטוע רגל (אמרנו, צדקה).

שלב 3: מפרקים את גג הזכוכית ומחליפים בפרספקס.

שלב 4: כלוב התהפכות והשלכה של כל מה שמותקן בתא הנוסעים ואינו מיועד לנסוע מהר.

שלב 5: מושבים ראויים ורתמות.

שלב 6: בלמים של סיוויק טייפ R. וגלגלים של סיוויק טייפ R.

שלב 7: לד באר קדמי צנוע

שלב 8: לנסוע מהר.

וזה נותן תקווה. אם הונדה יכולה להביא CRV דיזל אוטומטי למסלול מירוצים - גם הסיווק שיפיץ הישנה שלך עשויה להגיע לשם. צילום: MISSION MOTORSPORT
וזה נותן תקווה. אם הונדה יכולה להביא CRV דיזל אוטומטי למסלול מירוצים – גם הסיווק שיפיץ הישנה שלך עשויה להגיע לשם. צילום: MISSION MOTORSPORT

Check Also

BYD יורדת לשטח עם תת מותג קשוח

רכב פנאי חשמלי קשוח ממותג FCB לבית BYD עושה את צעדיו האחרונים לפני התחלה של יצור סדרתי. הממדים נכונים מאד גם לשוק הישראלי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *