script> !function(f,b,e,v,n,t,s) {if(f.fbq)return;n=f.fbq=function(){n.callMethod? n.callMethod.apply(n,arguments):n.queue.push(arguments)}; if(!f._fbq)f._fbq=n;n.push=n;n.loaded=!0;n.version='2.0'; n.queue=[];t=b.createElement(e);t.async=!0; t.src=v;s=b.getElementsByTagName(e)[0]; s.parentNode.insertBefore(t,s)}(window, document,'script', 'https://connect.facebook.net/en_US/fbevents.js'); fbq('init', '1643201909225323'); fbq('track', 'PageView');
יום ראשון , 23 ספטמבר 2018
דף הבית » חדשות » הונדה מציגה "גרסת שטח" של הונדה ג'אז
הונדה מציגה "גרסת שטח" של הונדה ג'אז
זו הונדה ג'אז X ROAD והיא זהה בכל להונדה ג'אז הרגילה למעט הקישוטים. מי אמר יונדאי i20Cross? צילום: הונדה

הונדה מציגה "גרסת שטח" של הונדה ג'אז

רוני נאק

הונדה מצטרפת לשטף יצרני הרכב המציגים גרסאות "כמו שטח" של דגמי סופר מיני פופולאריים – עם הונדה ג'אז X ROAD, גרסת "שטח" של הונדה ג'אז. כרגיל, אין מה לצפות כאן למערכת הנעה כפולה, מיגון גחון ראוי או יכולת שטח אמיתית. מצד שני פלסטיקה יש  בהחלט-והרבה: דיפונים שחורים לבתי הגלגלים: יש. תחתית בצבע כסף לפגוש הקדמי: יש. צמיגי שטח: אין. חישוקי 16 אינץ' רגילים לחלוטין – וגם,שימו לב, שטיחים יעודיים לגרסת השטח. המנוע הוא אותו מנוע מוכר של הונדה ג'אז האטמוספרית: 1.3 ליטרים שצמוד לתיבת שש מהירויות ידנית או ל- CVT שזה אומר תיבת הילוכים אוטומטית רציפה.

תגובה לפוסט

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר.שדות חובה מסומנים ב- *

*

http://bit.ly/2opbTV6