שטח
מכוניות חשמליות ונהיגת שטח הם כמעט דבר והיפוכו. מדוע? מכיוון שלא צריך יותר ממבט אחד מהיר בגחון כדי לראות את הסוללה הגדולה החשופה שם למטה. אבל, גרסת XRT הקשוחה של יונדאי איוניק 5 החשמלית, צוחקת לשטח בפנים ונולדה לערער את גבולות המוסכמות של מה שנהגים יכולים לעשות עם רכבים חשמליים.

• יונדאי איוניק 6 – רכב המנהלים החשמלי הטוב ביותר
יונדאי איוניק 5 XRT בנויה להרפתקאות הודות למרווח גחון מוגבר, מתלים משופרים וגם תוספות עיצוב שמעבירות מסר מחוספס שאינו מתפשר. זה כולל אלמנטים עיצוביים כמו פגושים קדמיים ואחוריים מעוצבים באגרסיביות, חיפויי צד מחוזקים וצמיגי שטח המותקנים על חישוקי סגסוגת 18 אינץ' ספציפיים ל-XRT. הגרסה גם נהנית מכיול מתלים מעודכן ומרווח גחון מוגדל של 18 ס"מ (במקום 15.5 ס"מ של האיוניק 5 הרגילה).
הכוח מגיע משני מנועים חשמליים (ההנעה כפולה כמובן דרך מערכת HTRAC של יונדאי) עם תפוקה משותפת של 320 כ"ס ו-61 קג"מ. לסוללה קיבולת של 84 קוט"ש והיא כמובן על פלטפורמת E-GMP המצויינת עם ארכיטקטורת 800 וולט המאפשרת טעינה מהירה במיוחד.

הגרסה הזו מיוצרת במפעל החדש והמתקדם של קבוצת יונדאי במדינת ג'ורג'יה בארה"ב והיא מרחיבה את קו הרכבים החשמליים עטורי הפרסים של יונדאי בזכות רב-תכליתיות אמיתית, המספקת ביצועים מרשימים הן בכביש המהיר והן בשטח ובשבילים.

ובכן ה-XRT גרפה שני פרסים במסגרת אירוע של קבוצת NWAPA.ORG זהו ארגון של עיתונאי רכב ואנשי תקשורת מצפון מערב חוף האוקיינוס השקט, דרום מערב קנדה ומעבר. 45 חברים מגופי מדיה רבים מצביעים ובוחרים את כלי הרכב המתאימים ביותר לטרטוריות שלהם. מתוך 21 רכבי פנאי ופיקאפים שנבחנו, יונדאי איוניק 5 XRT זכתה בפרס "רכב הפנאי החשמלי הטוב ביותר" ועוד יותר חשוב מזה, ה-XRT גם זכתה בפרס "רכב הפנאי עם 2 שורות מושבים הטוב ביותר" כשהיא מביסה גם דגמי בנזין והייבריד.
