script> !function(f,b,e,v,n,t,s) {if(f.fbq)return;n=f.fbq=function(){n.callMethod? n.callMethod.apply(n,arguments):n.queue.push(arguments)}; if(!f._fbq)f._fbq=n;n.push=n;n.loaded=!0;n.version='2.0'; n.queue=[];t=b.createElement(e);t.async=!0; t.src=v;s=b.getElementsByTagName(e)[0]; s.parentNode.insertBefore(t,s)}(window, document,'script', 'https://connect.facebook.net/en_US/fbevents.js'); fbq('init', '1643201909225323'); fbq('track', 'PageView');
יום שלישי , 25 ספטמבר 2018
דף הבית » חדשות » יונדאי קונה מצטיינת בבטיחות
יונדאי קונה מצטיינת בבטיחות
יונדאי קונה ממשיכה להבריק - הפעם עם ציון מירבי בהגנה על הנוסעים מפגיעות בצד. כך לפי IIHS בארה"ב. צילום: יונדאי

יונדאי קונה מצטיינת בבטיחות

תומר הדר

יונדאי קונה, רכב הכביש שטח הקטן של יונדאי, זכתה בציון מלא של TOP SAFETY PICK PLUS במבחן ריסוק של ארגון הבטיחות האמריקאי –  IIHS.

בשונה מארגוני בטיחות אחרים בעולם, IIHS מחלקת את מבחני הריסוק שלה למספר אזורים של הרכב – כאשר במבחן האחרון שערך הארגון נבחנו פינותיו הקדמיות של הרכב, אזור שבדרך כלל אינו נבחן על ידי ארגוני בטיחות אחרים. כך, חלק גדול מן התאונות שמתרחשות למשל בעת סטיה מנתיב מסתיימות בפגיעה באחת מפינותיו הקדמיות של הרכב, אזור הנחשב רגיש בגלל שמדובר בנקודת תפר של הכנף הקדמית, רגלי השלדה, הקורה הקדמית ומכסה המנוע. מבחן הריסוק האחרון שעברה הקונה מצטרף למבחנים נוספים שה-IIHS כבר ביצע – לחוזק גג, פגיעה צידית ועמידות משענות ראש- בהם זכתה הקונה בציונים טובים.

לפי ממצאי ה-IIHS, יונדאי קונה זכתה לציון גבוה לאחר שצידו של הרכב עמד היטב בהתנגשות. בנוסף מציין ה-IIHS כי פנסי ה-LED  של הקונה עמידים בפני סינוור. לדברי ד"ר מינסופ לי, סגן נשיא המרכז הטכני של יונדאי אמריקה: "יונדאי גאה לקבל את ציון הבטיחות וגאה בהכרה במאמצי צוותינו ההנדסיים להגעה להישגים טכניים בתחום הבטיחות".

תגובה לפוסט

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר.שדות חובה מסומנים ב- *

*

http://bit.ly/2opbTV6