יום חמישי , 7 יולי 2022
ראשי » מגזין » יונדאי דוהרת למימד Metaverse
יונדאי דוהרת למימד METAVERSE ופורצת דרך עם NFT יחודיים המחברים בין עולם האופליין לדיגיטלי. מטא-קונג פורץ את הדרך. צילום: יונדאי

יונדאי דוהרת למימד Metaverse


שטח

גם אם יש רבים המקטינים את הקונספט של Metaverse (מטאברס) כלא יותר מאשר משחק מחשב. אנשים בעלי חזון כמו צוקרברג, המוביל את הכניסה למימד הדיגיטלי החדש, מצליח לסדר את הראש ואת החשיבה סביב העניין עם הגדרה אחת חדה: "במקום לצפות בתוכן, נהיה בתוכו". במקום לקרא את המילים האלה, תוכלו ממש לחוות אותן במימד דיגיטלי של מציאות מדומה. האם זה יהיה בעזרת, משקפי מציאות מדומה אולי סוג חדש שיהיה לסמארטפון, ביגוד חכם (ומקושר כמובן ל"אינטרנט של הדברים" או IOT) שיתרגם את התנועות שלנו לתנועה במימד הווירטואלי ואפילו יהיה מסוג לשדר חזרה תחושות? כל זה עוד חזון למועד. מה שלא פחות מעניין הוא העובדה שכל אחד מאיתנו יוכל ליצור את המציאות שלו ולטייל ולשוט במרחבי התלת מימד בין הסביבות הדיגיטליות השונות שחיבורן יוצר יקום-מקביל דיגיטאלי. מה אפשר יהיה לעשות בו? המון! למשל לקבל מידע בזמן אמת על מבצעים, סכנות או הצעות בזמן שאתם הולכים ברחוב על ידי משקפי מציאות רבודה שבה נוספת "שכבת מידע" דיגיטלית לחיים האמיתיים. יותר מזה, תוכלו לצלול למטאברס ולצאת ולפגוש חברים, שאולי מוגבלים ביכולת לצאת מביתם או שנמצאים אלפי קילומטרים מכם, תוכלו לשוטט בסופר מרקט לבצע את הקניות השבועיות, לראות הופעה, או לצאת לפארק מים או לטיסת קניונים מלהיבה. למעשה רק הדימיון האנושי הפרוע יוצר גבולות שהולכים ומתרחקים במהירות.

• מבחן דרכים יונדאי איוניק 5

גם יונדאי מכירה בחשיבות של metaverse כבר מעכשיו ומבינה כי הגבולות של זמן ומרחב ברגע אחד קבלו משמעות חדשה וגמישה הרבה יותר. עולם המטאברס של יונדאי מייצג את האפשרות לחופש תנועה מוחלט ומפתיע עם NFT של Metamobility. יונדאי מזהה את ה-NFT כבעל פוטנציאל עצום לחבר אנשים לחיים הדיגיטליים במטאברס, לפתוח אופקים חדשים ולהציע חוויות שלא היו בעבר. על ידי הפקת עשרות אלפי NFT תחת מותג החדשנות של יונדאי mobility, היא יוצרת חוויות תחבורה חדשות אשר יתממשו במימד הדיגיטלי החדש שנוצר שבו ה-NFT יהיו החוליה החשובה שתחבר בין העולם שלנו (OFFLINE) לבין היקום הדיגיטלי.

למרות שה-NFT הם במהותם נכסים דיגיטליים עם בעלות ברורה מאד, המימדים התרבותי-אומנותי העשיר ועולמות התוכן הצומחים סביב NFT, מייצרים יותר ערך מנכס רגיל. אנשים בעלי תחומי עניין דומים מתכנסים סביבם, משתפים אותם וגם מראים ומשווצים ב-NFT שלהם למשתמשים האחרים. התקשורת סביב ה-NFT חוצה את היקומים ומה שמתחיל במימד הווירטואלי ממשיך בזרימה אורגנית לעולם האמיתי. ההצלחה של פרוייקט ה-NFT תימדד על ידי רמת הפעילות, ה"באזז" וכמות האנשים הפעילים בזירה הזו.

ה-NFT הראשון שיונדאי יצרה, באפריל השנה, משלב דגם אייקוני (הראשון להיות מיוצא מקוריאה וההשראה לעיצוב של יונדאי איוניק 5 החשמלית) בשם PONY יחד עם דמות מוכרת מסדרת NFT בשם מטה קונג. ה-NFT נקרא בשם MobED ולמרות רשימת הזכאים המצומצמת לרכישתו, ה-NFT הזה נמכר תוך דקות. הבעלים המאושרים של הנכס הדיגיטלי החדש הזה היו זכאים בהמשך לקבל ללא עלות את הדור הבא של NFT מעולם המטאמובילי של יונדאי. גם זה היה הצלחה סוחפת ו-10,000 NFT נמכרו לכמיליון אנשים שנאבקו על מקום ברשימת המתנה מבוקשת.

• לעולם ה-NFT של יונדאי

בסוף מאי אותם NFT הפכו מכוכבי שביט (שנראו אחידים לכולם) ל-MobED. אותה פלטפורמה רובוטית אקצנטרית וגמישה( Mobile Eccentric Droid) שחטיבת החדשות של יונדאי הציגה ביקום האמיתי רק לפני כמה חודשים. במטאברס, MobED דרך מערכת ההנעה הייחודית שלה אשר מאתגרת את האופן שבו אנו חושבים על תחבורה. הפלטפורמה החשמלית והאוטונומית הזו, על המרכיבים הייחודיים שלבה, תהיה ה"דמות המרכזית" ביקום המטאמובילי של יונדאי. ואלו, שם ביונדאי, מבטיחים שזו רק ההתחלה.

 

צפו גם בזה

קיה ספורטאז' הייבריד – החל ב-230 אלף שקל

היצע הגרסאות של קיה ספורטאג' מתרחב עם גרסת בסיס אטמוספרית ושתי גרסאות היברידיות. ממשיכים לטפס עם 230 אלפי שקלים להייבריד וכמעט 240 אלף ל-PHEV עם הנעה כפולה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.