יונדאי העולמית הודיעה כי זכתה ב-17 פרסי עיצוב מותג מתוכם שני פרסים "best of the best" באירוע של RED DOT שהתקיים בגרמניה.

השופטים זיהו את הקמפיין שמציג את טכנולוגיית EAVC אשר עוזרת לחולים מוגבלים להגיע ממיטת חוליים לטיפולים במחלקות השונות בבית החולים. סרטון שקיבל גם מדליית כסף בפסטיבל פרסומות בניו יורק מוקדם יותר השנה. הצלחה נוספת הגיע לעיצוב ולצליל של מערכת המולטימדיה באיוניק 5 – עם הצטיינות בתחום של ממשק לקוח וחווית משתמש. הממשק מאפשר הגדרות שונות לתא, ערכות נושא ועד עיצוב פרמטרי שמקשר לעיצוב של הפנסים באיוניק 5. הממשק מצליח להעביר בצורה יוצא דופן את המסר הסביבתי ואת הזהות המותגית של יונדאי.

בנוסף, ממשיכה יונדאי לחזק את היתרון התחרותי שלה ב-7 קטגוריות נוספות עם הצטיינות בסרטונים ואנימציות, ממשק וחווית משתמש, אפליקציות, פרסום, פתרונות דיגיטליים, תקשורת לא מילולית ודיגיטל.
בין הקטגוריות שאנו כבר מכירים בישראל אפשר למנות את העיצוב של מערכת המולטימדיה החדשה "system aqua" שזוכה בפעם השניה בפרס השנה. עוד בין הזכיות אפשר למנות את BLUE LINK, ואת MY GENESIS של מותג הפרמיום שגם משווק אצלנו.