יום שני , 17 מרץ 2025
infiniti qx80 מונוגרף - קונספט לבחינת השפה העיצובית העתידית של מותג אינפיניטי וכן לגשש האם יש מקום לרכב פנאי ענקי - כמו שיש כיום בארה"ב - בהיצע העתידי. צילום: אינפיניטי
infiniti qx80 מונוגרף - קונספט לבחינת השפה העיצובית העתידית של מותג אינפיניטי וכן לגשש האם יש מקום לרכב פנאי ענקי - כמו שיש כיום בארה"ב - בהיצע העתידי. צילום: אינפיניטי

אינפיניטי QX80 מונוגרף

תומר הדר

אינפיניטי נחשבת זה שנים ליצרנית שמדשדשת על הקו הלא כל כך ברור בין בניית רכבי כביש שטח יוקרתיים "רגילים", כלומר כאלה שיתחרו בלקסוס RX ודומיו, ובין תחרות ישירה מול השחקנים הכבדים, קרי ריינג' רובר, פורשה קאיין ודומיהם. כעת, עם התקרבות פתיחת תערוכת ניו יורק מציגה אינפיניטי את התשובה: אינפיניטי QX80 מונוגרף.

מדובר בקרוסאובר ענקי ויוקרתי שאמור להמחיש, פחות או יותר, את הכיוון שאליו שואפת חטיבת היוקרה של ניסאן. המונוגרף, לפחות מבחינת העיצוב מותאם בעיקר לשוק הרכב האמריקאי (התחמקנו יפה מלומר שהוא נראה כמו בניין, נכון?) ולפי אינפיניטי "מהווה מחקר עיצובי של יוקרה עילית בכל הנוגע לכוונת המותג לפתח את נתח השוק שלו בקרב רכבי כביש שטח יוקרתיים בגודל מלא".

3630 שקלים להגשמת החלום 

לדברי רולנד קרוגר, נשיא אינפיניטי: "QX80 מייצג מחקר מפורט של מומחיותנו בעיצוב חיצוני ומראה את האופן בו אנו תופסים יוקרה וסגנון על הכביש, מדובר במחקר שיגדיל את היצע דמי אינפיניטי היוקרתיים בפלח שוק רכבי הכביש שטח בעתיד".

 

Check Also

ריינג' רובר ספורט – החל ב-711 אלף שקלים

כמו גרסת הבסיס של לנד רובר דיפנדר, חברת המזרח מתחילה לשווק ריינג' רובר ספורט בגרסת S ומחיר – יחסית – נגיש יותר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *