רוני נאק
יגואר חשפה הלילה את העדכון של רכב הפנאי הקטן-יותר שלה: E-PACE. לדבריה מדובר בארכיטקטורה חדשה של פלטפורמת הרכב עם תושבות מנוע ממוקמות מחדש, חיבור מוצק יותר של המתלים לשלדה והפחתה נוספת של רעידות לצד תוספת קשיחות מבנית.

לצד שינויי עיצוב עדינים-אך-נאים למרכב עצמו, הבשורה מגיעה בדמות מערכות ההנעה אשר כוללות עתה מנוע טורבו-בנזין עם תיבת 9 הילוכים והנעה כפולה, לצד יחידת הנעה היברידית-קלה וגם PHEV נטענת. זוהי גם הופעת הבכורה של מנועי 3 צילינדרים בנפח 1.5ל' עם תפוקה של 160 כ"ס וזה ישודך לתיבת שמונה הילוכים והנעה קדמית בלבד. מנעד ההספקים נע מ-160 כ"ס ועד 309 כ"ס בגרסת PHEV (סוללה של 15 קוט"ש וטווח חשמלי של עד 55 ק"מ).

עדכוני תא הנוסעים כוללים את מערכת המולטימדיה החדשה: PIVI שאצלנו ראינו לראשונה בלנד רובר דיפנדר החדש. לצידה יש קוקפיט ווירטואלי עשיר באפשרויות קינפוג וגם תצוגה עילית למי שמתגעגע למטוס הקרב שלו/ה. כמובן שרשימת אבזור הנוחות ארוכה מאד וגם מקומו של מערך בטיחות אקטיבי לא נפקד מה-E-PACE החדש.
רמי וקסמן – סמנכ"ל שיווק יגואר-לנדרובר בישראל :
"אנו צופים כי כניסת ה E-PACE החדש תחזק את מכירות המותג בישראל. הגעת E-PACE החדש צפויה לקראת מרץ 2021. הרכב מעודכן מאד, מלא בטכנולוגיות מתקדמות ומשדר דרך עיצובו בפנים ובחוץ את החדשנות שלו. בגזרת המנועים נוכל להעניק מענה הן ללקוחות המחפשים את רכבי הפלאג אין הירוקים והמתקדמים וכמו כן נוכל לתת מענה משופר במחירי הכניסה עם דגם ה 1.5 ליטר החדש. בשנים האחרונות נוכחות רכבי יגואר בכבישים עולה וכאשר היא מורכבת בעיקר מה E-PACE דגם ה SUV הקומפקטי והאהוב וכן יגואר I-PACE הרכב החשמלי הטוב בישראל. אנו מחממים מנועים לקראת 2021 ומצפים לשנה מסעירה בגיזרת החתולים הגדולים."