יום רביעי , 21 אוגוסט 2019
ראשי » חדשות » האם פיאט מאטה את JEEP?
ג'יפ שווה יותר ללא הגיבנת של פיאט וקרייזלר - כך לפי מורגן סטאנלי. צילום: ג'יפ
ג'יפ שווה יותר ללא הגיבנת של פיאט וקרייזלר - כך לפי מורגן סטאנלי. צילום: ג'יפ

האם פיאט מאטה את JEEP?

תומר הדר

האם ג'יפ, חלק בלתי נפרד מתאגיד FCA יכולה לצאת לחיים עצמאיים ללא מטריית חברת האם? התשובה, לפי פירמת האנליסטים הבכירה מורגן סטלי, היא שג'יפ יכולה לפעול כמותג נפרד לחלוטין מן הקבוצה.

ג'יפ שווה יותר ללא הגיבנת של פיאט וקרייזלר - כך לפי מורגן סטאנלי. צילום: פיאט
ג'יפ שווה יותר ללא הגיבנת של פיאט וקרייזלר – כך לפי מורגן סטאנלי. צילום: פיאט

על פי הודעה שפרסמה מורגן סטנלי, שוויה של ג'יפ גבוה משווי פיאט קרייזלר בכללותה (כמובן ללא ג'יפ) – בשיעור של 20% יותר מהערכת שוויה של FCA. לפי אדם ג'ונאס, אנליסט בכיר במורגן סטנלי, עד שלהי 2018 עשויות מכירות ג'יפ להגיע לכמחצית ממכירות מותגי FCA  השונים. משמעות הדבר הוא שאם וכאשר תחפוץ FCA למכור חטיבה לצורך התייעלות או נשיאת רווחים, ג'יפ בהחלט תהיה על הפרק. עם זאת, כמובן שבתרחיש אחר, ג'יפ גם יכולה בהחלט להישמר על ידי FCA מכיוון שמדובר בקלף חזק במיוחד בפורטפוליו המותגים של הקבוצה.

ג'יפ שווה יותר ללא הגיבנת של פיאט וקרייזלר - כך לפי מורגן סטאנלי. צילום: ג'יפ
ג'יפ שווה יותר ללא הגיבנת של פיאט וקרייזלר – כך לפי מורגן סטאנלי. צילום: ג'יפ

צפו גם בזה

ב.מ.וו X5 פלאג-אין הייבריד החדש. 600 אלף שקלים, 400 כוחות סוס, 61 קג"מ ו-16 רמקולים. צילום: BMW

ב.מ.וו X5 פלאג-אין – החל ב-600,000 שקלים

PHEV - תנאי מקדים בקבוצת הפרימיום - מגיעה למשבצת של ב.מ.וו X5 החדש. אולי זה יעיר את קבוצת הפרימיום המנומנמת?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

6 + 16 =