יום שני , 30 מרץ 2020
ראשי » חדשות » קוואסאקי KRX 1000 בישראל
פותח מאמר קוואסקי רכב שטח
רק 130 אש"ח ואתם ב-SBS החדש KRX של קאווי. צילום: יח"צ

קוואסאקי KRX 1000 בישראל


שטח

רכב שטח – SBS – חדש מצטרף להיצע הכלים השונים שיש בישראל (בעיקר מפולריס ו-קאן אם), הפעם זו קוואסקי שמביאה לנו את ה-KRX 1000. זהו כלי אשר לפי דובר החברה: "תוכנן להרפתקאות מסמרות שיער ולאתגרים המהנים ביותר, גם בתנאי השטח הקשים ביותר. עם מנוע 2 צילינדרים בטור, בנפח 999 סמ"ק החדש, ששודך לתיבת הילוכים רציפה ומצמד צנטריפוגלי, מסוגל ה- KRX 1000 לכבוש כל מסלול ולטרוף גם מכשולי הסלעים הטכניים ביותר".

נשמע מבטיח. והוא ממשיך: "עם מרווח הגחון הטוב ביותר בקטגוריה ומערכת מתלים המשלבת בולמי זעזועים מסוג FOX 2.5 Podium Lsc, מסוגל ה- 1000 KRX "לגהץ" את המסלולים התובעניים ביותר. יכולת פנייה מצוינת ואחיזת כביש פורצת גבולות. מהלך המתלה הארוך ביותר בקטגוריה, משנה את חוקי המשחק ומאפשר לנהג לנסוע ללא חשש מעל סלעים ומכשולים מבלי לפגוע בשלדה או במכלולי ההנעה גם במהירויות גבוהות ובשטחים טכניים קשים במיוחד. מהלך מתלה קדמי כאמור של מעל 48 ס"מ מלפנים ו-מעל חצי מטר מאחור מאפשרים ל- 1000 KRX, לייצר רצף מגע אחיד וקבוע עם הקרקע בתנאים קיצוניים ביותר. בנוסף צמיגי מקסיס Carnivore אימתניים בקוטר 31" חריגים בקטגוריה מאפשרים לגהץ כל מהמורה ולטפס על כל סלע".

רכב שטח ירוק בירידה
רק 130 אש"ח ואתם ב-SBS החדש KRX של קאווי. צילום: יח"צ

אבל חכו יש עוד: "ה- KRX, בולט בעיצוב הדינאמי והחדשני המדגיש את מרווח הגחון הגבוה ואת יכולותיו בשטח. מבט חטוף משאיר רושם עז של קשיחות לא מתפשרת ומעורר את הרצון לצאת ולכבוש את הטבע הפראי. עם כ- 50 אביזרים ותוספות מקוריות של קוואסאקי, יוכל כל אחד להתאים את ה-KRX החדש לאופי ולסגנון הייחודי לו. כשהאמינות המוכרת של קוואסאקי שהפכה לאגדה חוברת למסורת של ביצועים ספורטיביים ללא פשרות המוכרת מאופנועי הספורט של היצרן היפני – אנו מקבלים את רכב השטח שימשיך גם במקום שכל האחרים יעצרו. עליונות מכנית וטכנולוגיה מתקדמת הנשענות על הרכיבים הטובים ביותר- זהו ה- DNA של ה-KRX 1000 החדש".

ולסיום התכלס: " המחיר: 129,985 ₪ (המחיר כולל אגרות והוצאות רישוי) וכולל אבזור מקורי כסטנדרט: גג קשיח, חלון, מגן חזירים וארגז אחורי".

היבואן מפרסם את נתוני התפוקה של המנוע. הספק של 114 כ"ס ו-10 קג"מ. אם חשבתם שמדובר במנוע 4 ציל' של אופנוע כביש. אז לא – זהו טווין פאראללי עם גל זיזים עילי כפול. בחו" קיימים קיטים לטורבו שמעלים את התפוקה ל-200 כ"ס. אולם אלו לא קיטים רשמיים של היצרנית. בנוסף, הנתונים מחו"ל מלמדים על משקל עצמי גבוה יותר בכ-200 ק"ג מ-RZR 1000.

צפו גם בזה

קו יצור רכב

קורונה לובשת PRADA

תעשיית הרכב והאופנה באירופה מגוייסת למלחמה בקורונה. מ-VW ועד PRADA

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

4 + nineteen =