רוני נאק
יבואנית רכבי KGM (לשעבר סאנגיונג) מתחילה לשווק את דגם הפנאי TORRES לאחר שזה עבר עדכון מוצר והפסקה זמנית של השיווק בישראל – בשל חוסרים במלאי לדברי היבואנית טלקאר.
בהיצע יחידת הנעה אחת, טורבו-בנזין בנפח 1.5ל' המפיקה 163 כ"ס ו-28.5 קג"מ המשודכת לתיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית עם 6 מהירויות. בהתאם לגרסה ההנעה היא קדמית בלבד או כפולה קבועה. KGM טורס שייך לקטגוריית C-SUV ובהתאם הממדים: האורך 470 ס"מ, הרוחב 189 ס"מ והגובה 172 ס"מ. מאחור תמצאו תא מטען עתיר נפח של 599 ל' והוא אף יכול לגרור עד 1.5 טונות לנגרר עם בלמים.

• KGM טיבולי החל ב-139,900 שקלים
עיקר העידכון של הטורס נמצא בפנים. הוא מציע עתה תא נוסעים עדכני וטכנולוגי, בעל מרחב פנימי גדול ושפע מקום למטען כדי למקסם את הנגישות והנוחות. תא הנהג המצויד במסך מולטימדיה חדש ברזולוציה גבוהה וממדים של 12.3 אינץ' עם ממשק הפעלה ידידותי למשתמש הכולל תמיכה בשיקוף סלולרי Apple CarPlay ו Android Auto. מסך נוסף, בגודל 12.3 אינץ', משמש כלוח המחוונים. עיצוב חלל הפנים כולל הדגשות מתכת, ריפוד עור טבעוני וקונסולה מרכזית חדשה משדרגים את מרחב המחיה ומוסיפים נופך מתוחכם שהופכים את הטורס לרכב שנעים לשהות בו. כך לשון ההודעה.

חבילת הבטיחות כוללת 8 כריות אוויר (כולל כרית קדמית מרכזית בין הנהג לנוסע וכרית להגנה על ברכי הנהג), מערכת למניעת התנגשות קדמית (כולל בלימה), מערכת אקטיבית לשמירה על נתיב הנסיעה, ניטור רכבים ב"שטח מת" כולל תנועה חוצה מאחור, התרעת עייפות נהג, תאורה גבוהה אוט' ועוד.
בהיצע שתי גרסאות: אורבן עם הנעה קדמית ומחיר של 169,900 שקלים וכן גרסת פרימיום עם הנעה כפולה וחישוקי גלגל 20 אינץ', במחיר 191,900 שקלים.
בעבר היבואנית הבטיחה כי נראה בישראל גם גרסה היברידית של הדגם הזה. נמשיך להמתין בסבלנות.