יום ראשון , 10 נובמבר 2024
קיה סטוניק בישראל - מתמודד חדש לקבוצת רכבי הפנאי הקטנים. לקיה סטוניק מנוע טורבו 3 צילינדרים חדש, ממשק מולטימדיה בעברית וחבילת בטיחות אקטיבית. מחיר קיה סטוניק החל מ-108 אלפי שקלים. צילום: רונן טופלברג
קיה סטוניק בישראל - מתמודד חדש לקבוצת רכבי הפנאי הקטנים. לקיה סטוניק מנוע טורבו 3 צילינדרים חדש, ממשק מולטימדיה בעברית וחבילת בטיחות אקטיבית. מחיר קיה סטוניק החל מ-108 אלפי שקלים. צילום: רונן טופלברג

קיה סטוניק החל מ-108,000 שקלים

רוני נאק

טלקר יבואנית קיה החלה אתמול לשוק רכב פנאי קומפקטי חדש – קיה סטוניק. הרכב שעוצב בסטודיו האירופאי של קיה מסתמך על קליעה לטעם האופנתי של רוכשי הקרוסאוברים הקטנים – מקבוצות הרכב החמות ביותר בשנים האחרונות בישראל ובאירופה.

קיה סטוניק בישראל - מתמודד חדש לקבוצת רכבי הפנאי הקטנים. לקיה סטוניק מנוע טורבו 3 צילינדרים חדש, ממשק מולטימדיה בעברית וחבילת בטיחות אקטיבית. מחיר קיה סטוניק החל מ-108 אלפי שקלים. צילום: רונן טופלברג
קיה סטוניק בישראל – מתמודד חדש לקבוצת רכבי הפנאי הקטנים. לקיה סטוניק מנוע טורבו 3 צילינדרים חדש, ממשק מולטימדיה בעברית וחבילת בטיחות אקטיבית. מחיר קיה סטוניק החל מ-108 אלפי שקלים. צילום: רונן טופלברג

בהיצע שלוש רמות איבזור ושני מנועים: אורבן עם מנוע 1.4ל' אטמוספרי (מוכר מדגמים רבים אחרים בקבוצת יונדאי/קיה) עם 100 כ"ס ותיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית עם 6 הילוכים. ורמות EX ו-פרימיום המצויידות במנוע 1.0ל' טורבו עם 3 צילינדרים המפיק 120 כ"ס ו-17.5 קג"מ. העברת הכוח לגלגלים הקדמיים בלבד (אין הנעה כפולה כמו שיש ביונדאי קונה איתה היא חולקת פלטפורמה) באמצעות תיבת הילוכים רובוטית עם 7 הילוכים.

קיה סטוניק בישראל - מתמודד חדש לקבוצת רכבי הפנאי הקטנים. לקיה סטוניק מנוע טורבו 3 צילינדרים חדש, ממשק מולטימדיה בעברית וחבילת בטיחות אקטיבית. מחיר קיה סטוניק החל מ-108 אלפי שקלים. צילום: רונן טופלברג
קיה סטוניק בישראל – מתמודד חדש לקבוצת רכבי הפנאי הקטנים. לקיה סטוניק מנוע טורבו 3 צילינדרים חדש, ממשק מולטימדיה בעברית וחבילת בטיחות אקטיבית. מחיר קיה סטוניק החל מ-108 אלפי שקלים. צילום: רונן טופלברג

בסיס הגלגלים עומד על 258 ס"מ וזה משחרר 332 ליטרים לתא המטען וכל השאר לנוסעים ברכב שאורכו הכללי עומד על 414 ס"מ קומפקטיים למדי.

קיה סטוניק בישראל - מתמודד חדש לקבוצת רכבי הפנאי הקטנים. לקיה סטוניק מנוע טורבו 3 צילינדרים חדש, ממשק מולטימדיה בעברית וחבילת בטיחות אקטיבית. מחיר קיה סטוניק החל מ-108 אלפי שקלים. צילום: רונן טופלברג
קיה סטוניק בישראל – מתמודד חדש לקבוצת רכבי הפנאי הקטנים. לקיה סטוניק מנוע טורבו 3 צילינדרים חדש, ממשק מולטימדיה בעברית וחבילת בטיחות אקטיבית. מחיר קיה סטוניק החל מ-108 אלפי שקלים. צילום: רונן טופלברג

חבילת הבטיחות כוללת שלדה הבנויה עם טכניקות הדבקה חדשות אשר – לפי קיה – מבטיחות קשיחות ועמידות משופרת בתאונה. יש רק 6 כריות אוויר, ובקרת השיוט האקטיבית נעדרת מהמפרט. אולם תמצאו בלימת חירום אוטונומית, תיקון אקטיבי של סטיה מנתיב, ניטור עייפות נהג, מחליף אורות אוטומטי. כל זאת לצד בקרת יציבות ומשיכה ואפילו ניתוב מומנט לסיוע בפניות (תחת בלימה או האצה).

קיה סטוניק נכנסת לשוק כשהתחרות בעיצומה ויהיה עליה להתמודד עם קרוסאוברים מצויינים כמו סיאט ארונה, סיטרואן C3 איירקרוס, אופל קרוסלנד, וגם יונדאי קונה – כולן מציעות טעמים שונים של אותו התבשיל.

Check Also

טויוטה מרימה ל-SEMA

טויוטה לנד קרוזר ו-טויוטה 4ראנר מגיעים לתערוכת SEMA כשבשני המקרים יש לא מעט נוסטלגיה לדגמי העבר והרבה מאד מקטלוג השיפורים של TRD. מתי טויוטה לנד קרוזר בישראל?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *