רוני נאק
לנד רובר החלה בניסויים דינאמיים של דיפנדר עם מערכת הנעה מבוססת תאי דלק. זהו פתרון לא גרוע בכלל בכלי רכב שהם גדולים וכבדים יחסית ולא במקרה נמצא בפיתוח מתמשך בסגמנטים של כלי הרכב המסחריים ובמשאיות. בניגוד לדעה הרווחת גז המימן עצמו אינו הכוח המניע את הרכב. ההנעה בפועל היא חשמלית כאשר תגובה כימית של המימן ב"תאי הדלק" מפיקה מצד אחד חשמל להנעת הרכב ומהצד השני אדי מים הנפלטים יחד עם טיפות של מים נקיים מהמפלט. היתרונות של הטכנולוגיה הזו הוא טווח נסיעה ארוך מאד וזמן "תידלוק" קצר הדומה לזה של תדלוק בבנזין. החסרון הוא יצור הגז עצמו הדורש חשמל, במקום ישירות לטעון סוללה ברכב. גם ואחסנה של גז המימן שהוא הרבה יותר דליק מבנזין (שבעצמו אינו דליק אלא האדים שלו).
עוד בשנת 2019 הצהירה לנד רובר כי היא בוחנת פיתוח של הנעה בתאי דלק כפתרון סביבתי לדגמים הגדולים והכבדים-יותר שלה. להזכירם שלאחרונה לנד רובר דחתה את המעבר ל-0 פליטת מזהמים לשנת 2036 (עם יצור נקי עד שנת 39). לנד רובר לא לבד בעניין הזה. במוו הודיעה עוד בחודש מאי כי תשווק כמות קטנה של X5 מימניות בתחילת 2022. במוו מצידה יצרה שת"פ עם טויוטה אשר שנים מפתחת ומייצר דגמי מימן ובהם MIRAI שוברת המוסכמות.