יום חמישי , 23 ספטמבר 2021
ראשי » מגזין » כמה עולה לנדקרוזר בדובאי?
לא תאמינו כמה יעלה לנדקרוזר משומש בדובאי. צילום: טויוטה

כמה עולה לנדקרוזר בדובאי?

רוני נאק

השלום עם המפרציות שככה פרץ לחיינו סופ"ש אחד באוגוסט פותח עולם חדש ומרתק עבור חובבי הרכב ובעיקר לאנשי ה-4X4. בין אם מדובר במהדורות נדירות של למבורגיני ובואגטי, רכבי שטח נדירים יותר ופחות ואפילו מכוניות עממיות מהשורה. כמה הייתם משלמים על חדש או על רכב שטח יד 2? לחולמים חשוב לדעת שהתקינה שם שונה מאצלנו – וללא איזו החרגה יוצאת דופן (כדי לקדם את השלום בין העמים, לחבר לבבות ולנעול נעילות), לא תוכלו להכניס את הסחורה הזו לארץ. אם יש לכם פיצוח לזה – אשמח לשמוע.

אז מצאנו אתר "יד-2" מאיחוד האמירויות והתמקדנו בעמוד של דובאי. הנה כמה דוגמאות שיש להן מקבילות אצלנו – וכאלה שלא.

טויוטה לנד קרוזר בישראל. מאד יקר. צילום: רוני נאק

לנד קרוזר פראדו ממודל 2018 עם 45,000 קילומטרים עליו, מנוע 4.0ל' בנזין ותיבת הילוכים אוטומטית. ריפודי עור, מולטימדיה עם ניווט, מצלמת חניה ואחריות עד אוגוסט 2021. המחיר המבוקש הוא 127 אלפי שקלים. אצלנו המחיר המבוקש ללנדקרוזר במפרט דומה (אבל עם מנוע דיזל) נושק ל-300 אלפי שקלים.

לנדקרוזר 200 ממודל 2008 אחרי קיט בודי שמעדכן את המראה. צילום מאתר dubizzle

נשאר עם טויוטה והפעם סדרה 200 (זה הקרוזר הטוב). בישראל 200 ממצב טוב (מודל 2008) המחיר המבוקש לו יהיה כ-200 אלף שקלים. למה? בגלל הנדירות וכי אפשר לבקש. ובכן בדובאי ה-200 אינו כה נדיר ותוכלו למצא סדרה 200 משנת 2008 במחיר של 72 אלפי שקלים (ומפרט די ייחודי של דובאי).

תא הנהג של קרוזר 200. כזה אין אצלנו. המחיר. בדיחה. צילום מאתר dubizzle

הכלי שמצאנו הוא עם 108,000 קילומטרים בלבד ועבר שידרוג פחחות שייראה כמו אחרי מתיחת הפנים. לחילופין, בתקציב של 200K שקלים, תוכלו להתקדם לסדרה 200 משנת 2020. כן, כן. סדרה 200 חדש.

חיה נחשקת לאנשי השטח: ניסאן פטרול סופר ספארי. יש חדשים אבל גם זה ממודל 2008 לא יגורש מהר חורשן. צילום מאתר dubizzle

עבור ניסאן פטרול "סופר ספארי" ממודל 2008 תתבקשו לשלם 55,500 אלפי שקלים. בפטרול שמצאנו יש רק 140,000 קילומטרים, תיבת הילוכים אוטומטית ומנוע בנזין עם תפוקה של 280 כ"ס ו-46 קג"מ ממנוע 6 ציל' טורי.

דיפנדר 11- KHAN – מעט מאד קילומטרים – הרבה עור. צילום מאתר  dubizzle

לנד רובר דיפנדר 110 KAHN – דיפנדר שעבר תחת ידי סדנת KAHN הידועה. הכלי ממודל 2014 ורק עם 14,300 קילומטרים על השעון, מצויד במנוע בנזין ותיבת הילוכים אוטומטית. בקבינה ריפודי עור אדומים בתפירה ידנית והמרכב גם הוא עם בודיקיט ייחודי של KHAN. המחיר המבוקש עומד על 416 אלפי שקלים.

כזו קבינה לא רואים בדיפנדרים אצלנו. צילום מאתר דיפנדר 11- KHAN – מעט מאד קילומטרים – הרבה עור. צילום מאתר dubizzle

עוד מציאה מלנד רובר. STORNMER שיוצר במיוחד לשייח' מקומי. מי שלא מכיר מדובר ברכב תצוגה של לנד רובר אשר בישר את סדרת ריינג' רובר ספורט אי שם באמצע שנות ה-2000. הרכב שעומד למכירה יוצר בהזמנה אישית בשנת 2007, יש עליו רק 10,800 קילומטרים, מרכב קופה מאד, מאד מיוחד שעלה בשעתו מעל למיליון וחצי שקלים בדובאי כשהוזמן (ואף כיכב בפרק בסדרת ריאליטי), מנוע V8 סופרצ'רג'ד, ריפודי אלקנטרה, מתלים אקטיביים ועוד. המחיר המבוקש הוא כ-165 אלפי שקלים. 10% בלבד ממחירו המקורי.

הזדמנות לשים יד על רכב תצוגה של ממש. המחיר כמו של סופרמיני משומשת אצלנו. ריינג' רובר stormer אמיתי עם מרכב קופה ומנוע סופרצ'רג'ד צילום מאתר dubizzle

 

צפו גם בזה

מנכ"ל חדש ל-EV EDGE

שרגא כץ מונה לתפקיד מנכ"ל EV-Edge מקבוצת יוניון מוטורס (יבואנית טויוטה) יחליף את רונן יבלון שמונה לתפקיד אחר בקבוצה – מנכ"ל Geely ישראל שעתידה לפעול בקרוב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *