יום ראשון , 15 דצמבר 2024
לקסוס RXL - גם פרימיום, גם היברידי וגם עם 7 מושבים. המחיר החל מכ-500 אלף שקלים. צילום: לקסוס
לקסוס RXL - גם פרימיום, גם היברידי וגם עם 7 מושבים. המחיר החל מכ-500 אלף שקלים. צילום: לקסוס

לקסוס RXL – היברידי, פרימיום ועם 7 מושבים

תומר הדר

יבואנית לקסוס החלה בשיווק גרסתו הארוכה של לקסוס RX. לקסוס RXL בעל שבעת המושבים, שארוך מאחיו ה"רגיל" ב-110 מילימטרים מצויד בשורת מושבים שלישית מתקפלת, בקרת אקלים תלת אזורית ותאי אחסון המיועדים לנוסעים מאחור. לפי לקסוס, כדי להגיע לשורת המושבים השלישית ניתן למשוך את שורת המושבים השניה קדימה, על מנת לקבל גישה לשורת המושבים השלישית – שמעוצבת באופן זהה לשורה השניה, כדי לא לפגוע בנוחות הנוסעים.

לקסוס RXL - גם פרימיום, גם היברידי וגם עם 7 מושבים. המחיר החל מכ-500 אלף שקלים. צילום: לקסוס
לקסוס RXL – גם פרימיום, גם היברידי וגם עם 7 מושבים. המחיר החל מכ-500 אלף שקלים. צילום: לקסוס

לקסוס RXL ישווק בישראל בגרסה היברידית המשלבת בין מנוע 6 V בנפח 3.5 ליטרים וצמד מנועים חשמליים, המפיקים יחד 313 כוחות סוס. כצפוי, רשימת אביזרי הבטיחות של לקסוס RXL  כוללת כריות אוויר צידיות המכסות גם את שורת המושבים השלישית, מערכת קדם התנגשות, בקרת סטיה אקטיבית מנתיב, בלימה סמי אוטונומית ובקרת שיוט אדפטיבית.  המחיר: החל מ-498 אלף שקלים.

לקסוס RXL - גם פרימיום, גם היברידי וגם עם 7 מושבים. המחיר החל מכ-500 אלף שקלים. צילום: לקסוס
לקסוס RXL – גם פרימיום, גם היברידי וגם עם 7 מושבים. המחיר החל מכ-500 אלף שקלים. צילום: לקסוס

Check Also

אקספנג G6 מתעדכן

נגיעות קוסמטיות קלות בעדכון העיצוב של אקספנג G6. עד כמה התקצרו מחזורי החיים בעידן הרכב החשמלי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *