תומר הדר
לפעמים המכונית היא רק תרוץ לסטריאו טוב. כך ממחישה לינקולן האמריקאית, המציגה מערכת שמע חדשה ללינקולן אייוויאטור (טייס). בעידן בו בכל מכונית יש מערכת שמע סבירה, בחלקן יש מערכת שמע מצוינת ובמיעוטן יש מערכת שמע עילאית, מה הופך את זו של לינקולן למיוחדת? הטכנולוגיה.
לפי לינקולן, המערכת, שנקראת D 3 ULTIMA מסוגלת לייצר צליל תלת מימדי המגיע באופן שווה לכל אחת משלושת שורות המושבים של הכביש שטח הענקי. כלומר אם יש לכם שמונה נוסעים שרוצים לשמוע קונצרט, שמונה גנגסטרים בדרך לחיסול או סתם ילדים מעצבנים, כעת ניתן לפרק להם את האוזניים באופן שיוויוני באמצעות שלושה מצבי שמע: "סטריאו", "קהל" ו"במה".
כל אחד מהמצבים מאפשר לכל נוסע לבחור עד כמה המוזיקה תעטוף אותו (לינקולן טוענת כך) באמצעות 28 רמקולים, כולל רמקולים גבוהים, מערכת לביטול רעשים של HARMAN, מיגוני שמע מיוחדים לביטול רעשים בשמשה הקדמית ובבתי הגלגלים ומחיצות ההופכות את לוח המחוונים לתיבת תהודה. רפסודיה בוהמית מישהו?