יום שישי , 19 אפריל 2024
מצעד השרירים: מזראטי לבנטה טרופאו - עם מנוע 8V של פרארי וכמעט 600 כוחות סוס. צילום: מזראטי
מצעד השרירים: מזראטי לבנטה טרופאו - עם מנוע 8V של פרארי וכמעט 600 כוחות סוס. צילום: מזראטי

מזראטי לבנטה טרופאו – הפרארי בפנים

רוני נאק

מזראטי כבר הבינה בעבר שמנוע פרארי יכול בהחלט לחולל פלאים במכוניות הכביש שלה. אז למה בעצם לא ברכבי כביש שטח?  זוהי מזראטי לבאנטה טרופאו: גרסתה הספורטיבית של מזראטי לבנטה, שליבה הפועם הוא מנוע שהגיע קומפלט מפרארי.

• חיסכו אלפי שקלים בקניית רכב חדש!

 

מצעד השרירים: מזראטי לבנטה טרופאו - עם מנוע 8V של פרארי וכמעט 600 כוחות סוס. צילום: מזראטי
מצעד השרירים: מזראטי לבנטה טרופאו – עם מנוע 8V של פרארי וכמעט 600 כוחות סוס. צילום: מזראטי

הנה נתונים אודות המנוע: שמונה צילינדרים, נפח 3.8 ליטרים, שני מגדשי טורבו. ההספק: 582 כוחות סוס, מספיק כדי לזנק ל-100 קמ"ש תוך 3.9 שניות ולגרד 300 קמ"ש. מדהים כשזוכרים שמדובר ברכב כביש שטח.

מצעד השרירים: מזראטי לבנטה טרופאו - עם מנוע 8V של פרארי וכמעט 600 כוחות סוס. צילום: מזראטי
מצעד השרירים: מזראטי לבנטה טרופאו – עם מנוע 8V של פרארי וכמעט 600 כוחות סוס. צילום: מזראטי

לפי מזראטי, המנוע עבר אי אלו שינויים המיועדים להפוך אותו למתאים יותר לעבודה עם מערכת הנעה כפולה, למשל תכנון שונה של הקראנק (גל ארכובה המחבר את כל הטלטלים שמחוברים לבוכנות) ושל משאבת השמן.

מצעד השרירים: מזראטי לבנטה טרופאו - עם מנוע 8V של פרארי וכמעט 600 כוחות סוס. צילום: מזראטי
מצעד השרירים: מזראטי לבנטה טרופאו – עם מנוע 8V של פרארי וכמעט 600 כוחות סוס. צילום: מזראטי

מבחינה חיצונית, מזראטי לבנטה טרופאו שומר על חזות (יחסית) שמרנית ביחס לאחיו הסטנדרטיים – ומסתפק בפגוש קדמי שונה, ספליטר קדמי חטוב וחישוקי גלגלים 22 אינץ' המסתירים קאליפרים שמיועדים למעצורים בעומס גבוה.

Check Also

אגרת הרישוי לרכב חשמלי מתייקרת מאד

מדינת ישראל מכניסה את נהגי הרכב החשמלי מתחת לאלונקת המיסים. החל מה-1 לינואר 2025 הטבת אגרת הרישוי תבוטל ותיישר קו לפי 7 קבוצות הרישוי הנהוגות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

nine + nineteen =