רוני נאק
מזראטי כבר הבינה בעבר שמנוע פרארי יכול בהחלט לחולל פלאים במכוניות הכביש שלה. אז למה בעצם לא ברכבי כביש שטח? זוהי מזראטי לבאנטה טרופאו: גרסתה הספורטיבית של מזראטי לבנטה, שליבה הפועם הוא מנוע שהגיע קומפלט מפרארי.
• חיסכו אלפי שקלים בקניית רכב חדש!
הנה נתונים אודות המנוע: שמונה צילינדרים, נפח 3.8 ליטרים, שני מגדשי טורבו. ההספק: 582 כוחות סוס, מספיק כדי לזנק ל-100 קמ"ש תוך 3.9 שניות ולגרד 300 קמ"ש. מדהים כשזוכרים שמדובר ברכב כביש שטח.
לפי מזראטי, המנוע עבר אי אלו שינויים המיועדים להפוך אותו למתאים יותר לעבודה עם מערכת הנעה כפולה, למשל תכנון שונה של הקראנק (גל ארכובה המחבר את כל הטלטלים שמחוברים לבוכנות) ושל משאבת השמן.
מבחינה חיצונית, מזראטי לבנטה טרופאו שומר על חזות (יחסית) שמרנית ביחס לאחיו הסטנדרטיים – ומסתפק בפגוש קדמי שונה, ספליטר קדמי חטוב וחישוקי גלגלים 22 אינץ' המסתירים קאליפרים שמיועדים למעצורים בעומס גבוה.