יום ראשון , 22 אפריל 2018
דף הבית » חדשות » מרצדס מחשמלת את סגמנט היוקרה
מרצדס מחשמלת את סגמנט היוקרה
מרצדס מדווחת על הובלה בשוק היוקרה הישראלי - בעיקר בזכות דגמים היברידיים כמו מרצדס GLC. צילום: מרצדס

מרצדס מחשמלת את סגמנט היוקרה

שטח

מרצדס עברה להוביל את סגמנט רכבי היוקרה הישראלי עם שיא של 1,912 מסירות ברבעון הראשון של שנת 2018. הטבת המס עבור רכבים היברידים מובילה לגידול במכירות רכבי ה-PHEV במרצדס עם כ-30% מסך כל המסירות. הסגמנטים המובילים במכירות מרצדס בישראל הינם רכבי ה-SUV והדגמים הקומפקטיים.  

הוצג לאחרונה: מרצדס CLS. צילום: מרצדס

הוצג לאחרונה: מרצדס CLS. צילום: מרצדס

בעולם – מדווח הקונצרן שסגמנט ה-SUV הוא המוביל במכירות עם עלייה של 13.9% בחודש מרץ וגידול של 12.5% ברבעון הראשון לשנה. בחודש האחרון נמכרו 237,300 רכבי מרצדס (עלייה של 3.9%) וברבעון 594,304 רכבים (עלייה של 6%).

אריאל פינטו מנכ"ל מרצדס : תמהיל ושירות הביאו להצלחה. צילום: יח"צ

אריאל פינטו מנכ"ל מרצדס : תמהיל ושירות הביאו להצלחה. צילום: יח"צ

אריאל פינטו, מנכ"ל קבוצת רכבי היוקרה בכלמוביל, מציין כי תמהיל הדגמים שמציעה מרצדס בישראל יחד עם השירות הייחודי מהווים מרכיב חשוב בהצלחת המותג לפנות לקהלים חדשים בנוסף ללקוחות הקיימים. "מלבד ההשקה בחודש האחרון של ה-CLS המיועדת לקהל הלקוחות המסורתיים שלנו, אנו נערכים להשקות נוספות כדוגמת ה-A-Class החדשה שתהווה נקודת ציון טכנולוגית ותביא להערכתנו לקוחות חדשים למותג".

תגובה לפוסט

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר.שדות חובה מסומנים ב- *

*

http://bit.ly/2opbTV6