רוני נאק
כלמוביל, יבואנית מיצובישי, החלה לשווק מהדורת עיצוב חדשה לרכב הפנאי שלה ASX (במקביל גם לספייסטאר הקטנה). חבילת העיצוב נקראת TORII שלפי תרגום חופשי מיפנית משמעותה "שער לתודעה". במקרה של ASX זה יותר פוש למשוך את אטרקטיביות המוצר שהפך למוכר היטב בקרב ציבור הקונים.

חבילת העיצוב ב-ASX מכילה חישוקי גלגלים בגוון שחור, אלמנטים עיצוביים אדומים בתא הנהג, ספויילר שחור, כיסוי מראות דמוי קרבון, פסי שבכת חזית מושחרים, ציפוי נוגד השתקפות דמוי קרבון על מכסה המנוע, שבירה עיצובית של קורה D ליצירת מראה של גג מרחף, דמוי מיגון קדמי באדום, עיטורים אדומים מעל לחצאיות הצד ופסי מלחמה שחורים מאחור. בנוסף גם חתימת TORII דרמטית על הדלת האחורית ועל כנף שמאל.

שווי ערכת העיצוב למיצובישי ASX עומד על 6,500 שקלים והיא זמינה בהנחה לזמן מוגבל בעלות של 4,900 שקלים תוספת על המחיר הבסיסי של הדגם.
מנהל חטיבת מיצובישי ארז סבג מעדכן שהמהדורה המיוחדת TORII תעניק מימד נוסף של ייחודיות עיצובית מאחר ותשווק ב 100 יחידות בלבד!

מיצובישי ASX הוא רכב הפנאי הקטן-יותר בהיצע של מיצובישי בישראל. ה-ASX משווק בישראל בשלוש רמות אבזור כאשר המשותף לכולן הוא מנוע 2.0ל' בנזין אטמוספרי עם 150 כ"ס המניע רק את הגלגלים הקדמיים דרך תיבת הילוכים רציפה. הדגם שזכה למתיחת פנים לפני כשנה מקבל דירוג בטיחות 4 ו-5 ברמת פרמיום הגבוהה ביותר. המחיר של מיצובישי ASX מתחיל מ-135,900 שקלים לגרסת אינטנס ועד ל-147,900 שקלים לגרסת פרמיום הבכירה.