תומר הדר
מיצובישי נערכת לקראת יציאה לדקאר עם האקליפס קרוס. אך לפני שתיזכרו בנוסטלגיה בתמונות של פאג'רואים כובשים את אפריקה, אנא המתינו: מדובר ברכב שבנתה מיצובישי ספרד – שיתחרה בקטגוריית 1 T. הנהגת- כריסטינה גוטיארז היא בת 26 ונהנית מחסותה של מיצובישי ספרד בשנים האחרונות.
• ראלי דאקר יזנק ב-6 לינואר 2019
• מבחן דרכים מיצובישי אקליפס קרוס
יתכן בהחלט שמיצובישי לא מיהרה להשיק את האקליפס קרוס בתחפושת ראלי מלאה תחת קבוצת המרוצים של המפעל מכיוון שמדובר בדגם חדש – ולמעשה בפעם הראשונה שהוא מתחרה בדקאר, אך למיצובישי אין מה לדאוג. הפאג'רו איבו זכה עד כה ב-12 ניצחונות בדקאר.
כצפוי, נכון שהשם הוא אקליפס קרוס, אך כל היתר רחוק מאוד מלהיות אקליפס קרוס. השלדה היא כמובן שלדת צינורות, הגוף עשוי קרבון פייבר והמתלים בארבעת הפינות הם עצמות עצה כפולות שנתמכות על ידי בולמים של אוהלינס. מיצובישי עצמה נמנעת מלפרט איזה מנוע אחראי על העברת הכוח לשני הסרנים- ומציינת שמדובר בטורבו דיזל שמפיק 340 כוחות סוס. קצת יותר ממיצובישי אקליפס קרוס ממוצע, הינו אומרים.