יום שלישי , 18 מרץ 2025
מיצובישי טרייטון ברבריין גרסת טופ גיר. כולל אופנוע. צילום: מיצובישי
מיצובישי טרייטון ברבריין גרסת טופ גיר. כולל אופנוע. צילום: מיצובישי

מיצובישי טרייטון ברצינות

תומר הדר

יום אחד. זהו פרק הזמן שלקח למיצובישי לומר "רגע, רק אתמול הצגנו גרסה קרבית לייט של הטרייטון – אז עכשיו נציג גרסה קרבית לחלוטין" אז אתמול מיצובישי הציגה עוד גרסה של הטרייטון, גרסת SVP – אך הפעם מדובר בגרסה שפותחה ביחד עם אנשי טופ גיר (לא, קלארקסון כבר לא שם) שבהחלט נראית מסוגלת להשאיר הרבה אבק לגרסת הברביות החמודה עם הקוקיות שהוצגה בתחילת השבוע.

מיצובישי טרייטון ברבריין גרסת טופ גיר. כולל אופנוע. צילום: מיצובישי
מיצובישי טרייטון ברבריין גרסת טופ גיר. כולל אופנוע. צילום: מיצובישי
סיבוב לוהט על מזראטי לבנטה
לעין מימון עם מיצובישי טרייטון

במסגרת הפרויקט לקחו אנשי טופ גיר טרייטון SVP סטנדרטי לחלוטין עם הנעה כפולה, מנוע דיזל בנפח 2.4 ליטרים ותיבה אוטומטית (תכלס, כן ,הוא די סטנדרטי, אל תכעסו אנשי מיצובישי) ויצאו לעבוד. אז קודם כל יש לנו כלוב התהפכות חיצוני, שמיועד להגן על הטרייטון ועל יושביו, כמובן, מפני התהפכות. מערכת הפליטה הוחלפה בכזו שנושפת הרבה יותר טוב מהמקור, המתלים הוגבהו בצניעות כדי לאכלס את הצמיגים המוגדלים. יש כמובן גם LED  באר רציני לגג כדי שהלילות יהיו יותר בהירים וכם פגוש קדמי ראוי שבו גרה כננת. אבל זה לא השוס. גם לא המיגון. השוס הוא האופנוע שגר בתא המטען ומעוגן לכלוב החיצוני. וכמובן גם הגלגל הרזרבי שליד. בקוטר סביל של 33 אינץ', כמו יתר גלגלי הטרייטון. אנחנו בעד.

Check Also

פורשה טקארט מאגנום 930 כ"ס זו רק ההתחלה

סדנת טקארט הוותיקה ממשיכה לקחת את גרסאות הקצה של פורשה ולשפר. טקארט מציגה דור חמישי למאגנום על בסיס פורשה קאיין החזקה ביותר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *