יום שישי , 29 מרץ 2024
מיצובישי אאוטלנדר כל חדש. החל ב-178 אלפי שקלים. צילום: מיצובישי

מיצובישי אאוטלנדר החדש החל ב-178,900 שקלים


רוני נאק

כלמוביל, יבואנית מיצובישי, החלה היום רשמית את השיווק של המיצובישי אאוטלנדר החדש. רב המכר של המותג אשר העלה על כבישי ישראל יותר מ-50 אלף יחידות בשנים שבהן הוא משווק, עם נתח שוק של קרוב ל-60% מהסגמנט.

הפלטפורמה החדשה עליה בנוי מיצובישי אאוטלנדר החדש מציגה רמת עמידות, יציבות ויכולות ההיגוי משופרות במתן מענה לדיאלוג נהיגה מדויק בין הנהג לרכב. זו למעשה הסנונית הראשונה אחרי צירופה של מיצובישי לחיבור עם רנו וניסאן ופלטפורמה שמוכרת אצלנו (אם הייתה נמכרת יותר…) מרנו קולאוס ואחרים. אם מישהו שואל תגידו זו פלטפורמה "CMF-CD" ותשמעו מבינים.

מיצובישי אאוטלנדר כל חדש. האיכות של תא הנוסעים זינקה מעלה באופן משמעותי. צילום: מיצובישי

לפלטפורמה מתלה רב חיבורי מאחור ומערכת היגוי חשמלית בעלת סבבת כפולה לחווית תפעול קלה עם תחושה ישירה ולינארית. שינויים אלו משפרים את יכולת העקיבה אחרי קו הפניה ואת היציבות תחת עומס, ומעניקה חווית נהיגה מהנה.

לאאוטלנדר החדש מנוע 2.5 ליטר, המפיק 181 כ"ס (בהשוואה ל- 150 כ"ס של ה-2.0ל' בדור הקודם) ונתון מומנט גבוה הזמין בסל"ד נמוך ובינוני (25 קג"מ ב- 3600 סל"ד). יחד עם פעולה חלקה בסל"ד גבוה מאפשרים לנהג ליהנות מתנועה נינוחה בנסיעה עירונית לצד נהיגה ספורטיבית מהנה. הכוח יורד לגלגלים באמצעות תיבת הילוכים אוטומטית רציפה (CVT) בעלת שמונה יחסי העברה קבועים כדי לדמות פעולה של תיבה פלנטרית מרובת הילוכים.

מיצובישי אאוטלנדר כל חדש. דלת תא מטען חשמלית, גג מרחף ומרכב מפוסל. צילום: מיצובישי

בתחום הבטיחות מיצובישי אאוטלנדר החדש מצויד ב- 11 כריות אוויר כסטנדרט (הגבוה בקטגוריה) כולל כרית אוויר מרכזית בין המושבים הקדמיים במקרה של פגיעה צידית וכריות אוויר צידיות לשורת המושבים האמצעית. כמו כן סטנדרט בכל רמות האבזור, בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, בקרת סטיה מנתיב, התרעה על רכב בשטח מת ועל תנועה חוצה מאחור, בלימה אוטונומית לאחור, התרעת עייפות נהג והתרעה על מחסור אוויר בצמיגים לכל גלגל בנפרד.

אם תבחרו בגרסת ההנעה הכפולה תהנו ממערכת ההנעה הכפולה (4X4) חכמה  S-AWC Super – ALL Wheel Control לבקרת אחיזה דינמית. מערכת הנעה בעלת מצמד הידראולי הנשלט על ידי מנוע חשמלי ומחלק את הכוח בהתאם בין הגלגלים הקדמיים והאחוריים. המערכת מאפשרת בעת יציאה מהמקום העברת כוח ישירה גם לגלגלים האחוריים כדי לייצר אחיזה מרבית גם בתנאים קשים ובכבישים קפואים. 

      

מיצובישי אאוטלנדר כל חדש. חלל פנים מוגדל וגם בקרת אקלים תלת אזורית. צילום: מיצובישי

המערכת משלבת בתוכה את ה- (AYC (Active Yaw Control המשתמשת בבלימה כדי לשפר את יכולת ההיגוי והפניה של הרכב. חיישנים המזהים את המהירות, זווית הפניית ההגה, לחץ הבלמים, מהירות הגלגל ופרמטרים אחרים מאפשרים למערכת ה-AYC למנן את הכוחות הפועלים על הרכב בזמן פניה על ידי הפעלת הבלמים בחלוקה בין הגלגלים הקדמיים והאחוריים ובין הגלגלים הימניים והשמאליים, תוך שהיא מדמה אפקט חלוקת אחיזה כשל נעילת דיפרנציאל מכאנית. 

מיצובישי אאוטלנדר כל חדש. בסיס גלגלים וממדים גדולים יותר. גם חישוקי גלגל 20 אינץ'. צילום: מיצובישי

יכולת העבירות של מיצובישי אאוטלנדר בעל ההנעה הכפולה היא (לדברי מיצובישי) יוצא דופן בסגמנט וממשיכה את מורשת רכבי השטח הארוכה של היצרנית. לאאוטלנדר מרווח גחון מינימלי של כ-21 ס"מ יחד עם זווית גישה של 22.2 מעלות וזווית ונטישה של 18.3 מעלות. בנוסף מצויד האאוטלנדר במערכת HDC לבקרה ושליטה על המהירות בעת ירידה במדרון.

מחירים:

דגם מחיר
Executive    178,900 ש"ח  
Instyle  189,900 ש"ח 
Premium    199,900 ש"ח 
Luxury  214,900 ש"ח 
Luxury 4X4  224,900 ש"ח 
Luxury TTH  224,900 ש"ח 
4X4 Luxury TTH  234,900 ש"ח 

Check Also

בשורה לבעלי לנד רובר ויגואר

1,450 שקלים בלבד. חבילת טיפול מוזלת לבעלי דגמי לנד רובר ויגואר. מוצרי מגנטי-מרלי - שהיא גם ספקית OEM של יצרנים רבים עכשיו בחברת המזרח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

8 + 16 =