יום חמישי , 4 מרץ 2021
ראשי » חדשות » מיצובישי אאוטלנדר כל-חדש
מיצובישי אאוטלנדר החדש. הרכב החשוב ביותר של היצרן שחייב להיות הצלחה מסחרית. צילום: מיצובישי

מיצובישי אאוטלנדר כל-חדש

רוני נאק

מיצובישי השיקה הלילה את הדור החדש של האאוטלנדר. בשת"פ אותו היא מגדירה כ"game changing" עם אמאזון שסיפקה פלטפורמת שידור חי. לצד זאת האאוטלנדר החדש הוא חבל ההצלה שמיצובישי נתלית בו ועתיד להחזיר אותה למרכז הזירה ולרווחיות. בשילוש של רנו-ניסאן-מיצובישי, נראה על פניו שהאחרונה נמצאת בתחתית שרשרת המזון.

מיצובישי אאוטלנדר החדש. איי פו דו דו. שפת העיצוב המהפכנית של מיצובישי. צילום: מיצובישי

מיצובישי אאוטלנדר החדש הוא כל-חדש מבחינת מיצובישי, אבל לא לגמרי. את העיצוב החדש אתם יכולים לראות בעיניכם והוא תולדה של שפת העיצוב העדכנית שמיצובישי אימצה: "I-Fu-Do-Do", לא צוחק עליכם נשבע, לא הייתי יכול להמציא דבר כזה בעצמי. לפי מיצובישי זה סיפור יפני קורע לב על עיצוב שהוא אותנתי ומלכותי, "מג'סטיק" לדבריהם. תהיה אופציה לחישוקי גלגלים עד 20 אינץ' שיוסיפו למלכותיות של העניין הזה. המראה נוכח ביותר על הכביש ובהחלט יהיה שונה גם אם הפיצול של פנסי החזית, כפי שהוא מבוצע כאן, דומה למדי למה שאנו רואים ביונדאי ואפילו שברולט טריילבלייזר החדש שכבר משווק אצלנו.

מיצובישי אאוטלנדר החדש. תא נהג מרשים ברמת האבזור הגבוהה. צילום: מיצובישי

מתחת ללוק העתידני יש פלטפורמה של ניסאן. ניסאן רוג בארה"ב שאצלנו מוכר גם כאקסטרייל. הרוג נכנס עתה לדור הרביעי שלו (סוף ספטמבר 2020) והוא יחלוק פלטפורמה עם האאולטנדר החדש.

בפנים תמצאו לוח מחוונים ווירטואלי 12.3 אינץ', מסך מולטימדיה 9 אינץ', משטח טעינה אלחוטי ועוד אבזור נוחות. העיצוב הבסיסי מגיע מניסאן כמו כמה חלקים שניתן לזהות כמו החלק העליון של הדשבורד, מסך המולטימדיה ועוד. כל השאר הוא עיצוב מיצובישי אותנטי ובצילום גם ברמת אבזור גבוהה ומרשימה לעין.

מיצובישי אאוטלנדר החדש. בינתיים רק עם מנוע בנזין אטמוספרי. PHEV? נשמט מהליין בינתיים. צילום: מיצובישי

יחידת ההנעה מגיעה גם היא מה"פרטנר" שזה ניסאן. מנוע בנזין 2.5ל' אטמוספרי עם תפוקה של 181 כ"ס. העברת הכוח היא לכל הגלגלים דרך תיבת הילוכים אוטומטית רציפה. כי כולם יודעים שתיבות ההילוכים הרציפות מניסאן הן נהדרות. בורר מצבי נהיגה יאפשר לנהג האאוטלנדר לבחור בין שישה מצבים מוגדרים מראש שבהם משתנות מפות הניהול של מערכות בקרת המשיכה, מנוע, תיבת הילוכים וחלוקת המומנט של ההנעה הכפולה. זו לפי מיצובישי היא  rally-derived וזה אומר שתוכלו לעשות כמו מאקינן בראלי קורסיקה.

מיצובישי אאוטלנדר החדש. 7 מושבים בסטנדרט חבילות בטיחות כחלק מרמת אבזור. צילום: מיצובישי

חבילת האבזור תכיל כסטנדרט (בארה"ב) 11 כריות אוויר המגנות על הנוסעים בכל שלושת שורות המושבים. חישוקי גלגלים 18 אינץ' ושקעי טעינה USB מכל סוג נפוץ. חבילות האבזור השונות יוסיפו לכלי המעוצב ועתיר המושבים גם מערכות בטיחות אקטיביות וסיוע לנהג (כמו בקרת שיוט אדפטיבית ועוד), ריפודי עור ומשולבי עור, חישוקי 20 אינץ', תצוגת עילית HUD צבעונית (כמו ב-F-35 לפי מקורות זרים), מערכת שמע של BOSE עם 10 רמקולים ועוד.

שיווק מיצובישי אאוטלנדר החדש יחל בארה"ב באפריל הקרוב והוא עתיד להגיע לישראל בהמשך השנה. המחיר בארה,ב מתחיל ב-28,000 דולרים.

 

 

צפו גם בזה

30 עמדות טעינה מהירות בתחנות סונול

עמדות טעינה מהירות הן קריטיות לתחבורה חשמלית בינעירונית. סונול EVI צפויה להקים 30 עמדות כאלה במהלך 2021 בתחנות התדלוק סונול

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *