רוני נאק
כלמוביל, יבואנית מיצובישי לישראל, החלה היום רשמית לשווק את הדור החדש של רכב הפנאי ההיברידי-נטען מיצובישי אאוטלנדר PHEV. זה הדור השני של הדגם אשר עבר סדרת עדכונים עמוקה מאד – את הפירוט המלא תוכלו לקרא כאן בכתבת ההשקה – אשר שיפרה כל מימד ביחס לדור היוצא. וזה מתחיל מרמת השלדה, דרך מערכת הנעה היברידית משופרת, מנוע בנזין אחר, ובעיקר שיפור של חווית הנסיעה דרך כיול מתלים ואיבזור פנים ברמה של מותג פרימיום.

הדור החדש של מיצובישי אאוטלנדר PHEV מסוגל לנסוע עד 57 ק"מ על חשמל בלבד ועד 45 ק"מ בנהיגה משולבת (תקן WLTP) – כשהוא מצויד בשני מנועים חשמליים, מנוע בנזין 2.4ל' עם תפוקה משולבת של 224 כ"ס והנעה כפולה-קבועה חכמה של מיצובישי. למערכת ההנעה פליטת CO2 משולבת של כ-46 קג"מ בלבד (כחצי מזו של המכוניות ההיברידיות הנפוצות ביותר בשוק) וציון ירוק 1. למיצובישי אאוטלנדר המעודכן יכולת להיטען מהר יותר מקודמו – כ-4 שעות בלבד משקע ביתי של 16A – כאשר מעמדת טעינה ממש אפשר יהיה לקבל 80% טעינה בזמן של 25 דקות בלבד.

מיצובישי אאוטלנדר PHEV משווק בשלוש רמות איבזור:
- SUPREME במחיר של 189,900 שקלים
- LUXURY במחיר של 209,900 שקלים
- S-Edition במחיר של 219,900 שקלים
הבשורה היא שמיצובישי מביאה לשוק היא הנגישות של טכנולוגיית PHEV בחבילה מאובזרת וכפולת הנעה של SUV שאהוד מאד על הציבור בישראל. מלמטה יש את קיה נירו PHEV במחיר של 160 אש"ח שלא מציע רמות איבזור כה גבוהות או הנעה כפולה ומעל מותגי הפרימיום שמתחילים מכ-150,000 שקלים יותר.