תומר הדר
לקראת פתיחת תערוכת הרכב בטוקיו, מיצובישי מציגה מספר גרסאות חדשות לרכבי הכביש שטח שלה שמיועדות למשוך את תשומת לבו של הציבור. מיצובישי כבר מזמן לא נהנית מתדמית קשוחה של יצרנית פאג'רואים, ולמעשה לא ממש מציגה דגמים חדשים בתכיפות יתירה – ולכן נאלצת היצרנית להתמקד בגרסאות של דגמים קיימים.
הדגם הראשון שמיצובישי תציג בתערוכת הרכב בטוקיו הוא גרסת קרוסאובר של "דליקה", אותו מיניוואן שאנו הכרנו בישראל בשעתו כ-L300. הדליקה שווקה בעולם מאז ומתמיד גם בגרסה מעניינת למדי שצוידה במערכת הנעה כפולה ואפילו ב-LOW וגם הדור החדש זוכה לסוג של גרסת שטח (מיצובישי אגב לא מדברת בכלל כאן על הנעה כפולה) של הדליקה, אשר מצוידת במנוע טורבו דיזל בנפח 2.2 ליטרים המפיק 170 כוחות סוס.
• אז איך מיצובישי אאוטלנדר החדש?
• מבחן דרכים מיצובישי אקליפס קרוס
מיצובישי מציגה גם גרסה קרבית למראה של אאוטלנדר PHEV – שמיצובישי מכנה STREET SPORT. אם חשבתם שיש כאן שדרוג של מערכת ההנעה החשמלית, תוספת כוח או משהו בסגנון, אז חישבו שנית: מדובר בעיקר בגרפיקה וחישוקי 20 אינץ'.
לצד האאוטלנדר מוצגת גם גרסת STREET SPORT של מיצובישי אקליפס קרוס המציגה אופן טיפול דומה: חישוקי 20 אינץ', חבילת גרפיקה וגם פגושים יותר אגרסיביים.