רוני נאק
המכונית של כולנו וכאילו נתפרה לשוק הישראל – ובוודאי בשיתוף עם משוב מהשוק שלנו. לקיה פיקנטו החדשה בסיס גלגלים מוארך ל-240 ס"מ ומשחרר חלל פנימי נוסף ותורם להתנהגות הכביש יחד עם שלדה קשיחה יותר.
איבזור הבטיחות כולל 7 כריות אוויר כסטנדרט. בלימה אוטונומית (עצירה מלאה מ-75 קמ"ש) ומובילאיי מקומית לציון בטיחות של 7.
• להורדת המפרט המלא של קיה פיקנטו החדשה
תא הנוסעים מחודש ומעוצב ובמרכזו מסך מולטימדיה 7 אינטש – עם ממשק לאייפון ובעתיד לאנדרואיד. בהמשך צפויה להגיע גרסת GT ספורטיבית יותר אולם חובבי ה-3 דלתות ישארו מאוכזבים שכן גרסת המרכב הזו יורדת מההיצע.
במערכת ההנעה אין בשורות. מנוע 1.0ל' עם 62 כ"ס ותיבת הילוכים ידנית ומנוע 1.25ל' עם תיבה אוטומטית עם 4 הילוכים.
המחירים נעים במשרעת שבין 64,900 אלפי שקלים ל-1.0ל' ידנית ברמת LX הנמוכה יותר לבין 79,900 שקלים ל-1.25 ל' אוטומטית ברמת EX הגבוהה. זו כוללת גם בקרת אקלים, שמשות פרטיות, חישוקי סגסוגת ועוד.