תומר הדר
בשונה מטויוטה היילקס, איסוזו די מקס ודומיהם, דווקא ניסאן נבארה אינו משווק בישראל. הטנדר של ניסאן שווק בישראל בעבר והציע פלטפורמה מאוד מעניינת שכללה מנועים חזקים ונעילה אחורית בחלק מן הדגמים, שלא לדבר כמובן על עשרות אפשרויות לשיפור ושדרוג, אך דווקא כאשר הנבארה קיבל מנועי יורו שש יעילים הוא נעלם מן השוק הישראלי. עם זאת, באירופה הנבארה ממשיך לעשות חיל ושפע הגרסאות המיוחדות הופך אותו לאטרקטיבי במיוחד.
הגרסה העדכנית ביותר היא הנבארה Trek-1° ממנה ייוצרו רק 400 יחידות. ה Trek-1° מבוססת על הנבארה טקנה וכוללת תאורת LED ראויה וקשת התהפכות, כמו גם מדרגות צד. המנוע מוכר היטב בין היתר ממרצדס X קלאס– מדובר בטורבו דיזל של ניסאן, בנפח 2.3 ליטרים המפיק 190 כוחות סוס מכובדים ומשודך לתיבה אוטומטית בעלת שבע מהירויות.