יום חמישי , 4 מרץ 2021
ראשי » חדשות » טויוטה ראב-4 פלאג אין כבר בחודש הבא
גרסת פלאג-אין ההיברידי של טויוטה ראב-4 תגיע בחודש הבא. חשמלית בעיר. צילום: טויוטה

טויוטה ראב-4 פלאג אין כבר בחודש הבא

רוני נאק

אתמול זכינו להצצה לגבי התכניות העתידיות של יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה לישראל. זאת לצד תחילת השיווק הרשמית של טויוטה היילנדר ההיברידי (SUV עם 7 מושבים מהליין האמריקני של היצרן). ובכן הבשורות מגיעות בשלשות:

גרסת פלאג-אין ההיברידי של טויוטה ראב-4 תגיע בחודש הבא. הנעה כפולה ללא חרדת טווח בשטח. צילום: טויוטה
  • בחודש הבא, שזה מרץ 2021, כך לפי הודעת טויוטה, יחל השיווק של הגרסה ההיברידית-נטענת או PHEV של רכב הפנאי שהפך לנדיר כמו שהוא נחשק, הכלי היחיד בסגמנט לו אתם מוכנים לכות חודשים ארוכים שיגיע למלאים וזה הרי ראב-4. לראב-4 PHEV יש כמובן יכולת להיטען מרשת החשמל ולספק טווח נסיעה חשמלי של עד 70 ק"מ, בזכות סוללת ליתיום עם קיבולת של 18.1 קוט"ש. הארוך ביותר בסגמנט (נתוני טויוטה). הוספת ההינע החשמלי כמובן שמזניקה את התפוקה  ל-306 כ"ס וההנעה כפולה קבועה ומאפשרת לא רק נסיעה בטוחה בכבישים אלא גיחת שבילים מענגת. מחיר ומפרט ישראלי סופי נפרסם כשנדע. אם הכלי הזה מעניין אתכם, מציע כבר עכשיו לנצל קשרים ולשריין הזמנות כי זה הולך להיות לוהט.
היכונו להפרעת השוק הבאה. טויוטה יאריס קרוס היברידית ברבעון האחרון של 2021. צילום: טויוטה
  • עוד SUV חדש יגיע אלינו. אם כי בשבילו נאלץ להמתין עד לחגי תשרי ואולי אפילו מעט אחרי. ברבעון הרביעי של 21 ירדו מאונית השילוח מלאים ראשונים של טויוטה יאריס קרוס. SUV קומפקטי, היברידי כמובן, על בסיס פלטפורמת היאריס החדשה. התפוקה ההיברידית תעמוד על כ-116 כ"ס ו-14 קג"מ וההנעה תהיה קדמית או כפולה. הממדים של היאריס קרוס מתחילים מבסיס גלגלים של 256 ס"מ שזה הרבה יותר קצר מאלו של ה-2008 החדשה, קפצ'ור או קאמיק. אז בפועל, על הכביש נקבל רכב פנאי מעט קטן יותר ובעיקר יותר היברידי ו"טויוטה". עוד כמובן מוקדם לדבר על מחירים או מפרטים סופיים אבל צפו לחבילת בטיחות TSS כחלק ממדיניות ההצטיידות בכל דגמי טויוטה.
רק הדמיה לא להתנשם. אם ה-300 באמת יגיע הוא יהיה סופר-יקר. הדמיה מאוסטרליה: mr4x4
  • בשורה שלישית היא עדיין PENDING וזו נוגעת לחזרה האפשרית של…לנדקרוזר V8 או נכון יותר סדרה 300. לפי גורם בכיר ביוניון מוטורס היבוא של ה-300 נשקל אולם כרגע, למיטב ידיעתו, אין לדגם החדש WVTA המאפשר שיווק אירופאי. ממקורות בחו"ל, אנחנו יודעים, שאחת מיחידות ההנעה האפשריות של ה-300 היא וואריאציה של המערכת ההיברידית של לקסוס LS, עם 360 כ"ס ומעל ל-60 קג"מ משולבים. אופציות נוספות נוגעות למנוע טורבו-דיזל V6 ו-V8 חדשים. אולי אפילו גרסת GR עם 600 כ"ס. ראו את כל המידע שלנו בקישור הזה. המחיר? אם בכל ה-300 יגיע, היינו מהמרים על 600 אלף שקלים וצפונה.

צפו גם בזה

נהגנו במכונית השנה (באירופה) טויוטה יאריס הייבריד

זה הדור הרביעי של טויוטה יאריס. דגם ממנו חווינו, ונהגנו בדורות מוצלחים יותר וכאלה שפחות. …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *