יום שישי , 29 מרץ 2024

אופל קורסה לשטח ב-2012

אופל תשיק במסגרת תערוכת פריז בתחילת 2012 גרסת שטח של הקורסה. לאחר אינספור שמועות מזה כשלוש שנים אישר לאחרונה מנהל המכירות באופל, אלן ויסר, על התרחבות חזרת המותג לשטח והפעם באמצעות כניסה לסגמנט ה-SUV הקומפקטיים.
מהידוע לנו עד כה יהיה האופל קורסה SUV קטן מפולקסווגן טיגואן אך גדול במקצת מאופל קורסה עם אורך כולל של כ-4.10 מ'. ההינע הסטנדרטי יהיה קדמי בלבד אך מערכת הנעה כפולה על בסיס המערכת המוכרת מהאופל אינסינייה תהווה אופציה. מבחר המנועים יכלול את הבנזין 1.4 ליטר והטורבו-דיזל 1.3 ליטר המוכרים מהקורסה משודכים לגיר אוטומטי עם 4 הילוכים או ידני עם 5 הילוכים. נשקלת גם אופציה למצמד כפול. מן ההיבט הויזואלי צפויים הגבהת מרכב, גלגלים גדולים יותר ואולי אף התקנת הגלגל הרזרבי על הדלת האחורית. מתחת למרכב תהייהנה הגנות מתבקשות ועל הגג מנשא קרבי למראה.

בסוף 2008 חשפה שברולט בסאן פאולו בברזיל את ה-Chevrolet GPiX Concept (בתמונות למעלה) שהיה הרמז הממשי הראשון לאופל קורסה SUV שיושק בשנה הבאה. לא בטוח שהקורסה SUV יתבסס על הקונספט דאז, אך בהחלט ייתכן שאלמנטים עיצוביים בנחשפו אז ימצאו דרכם אל האופל הקומפקטי לשטח.

כיום מציעים באופל את האנטארה עבור חובבי השבילים, למעשה שברולט קפטיבה בגרמנית

Check Also

JAECOO מביא את בשורת האורבני שטח החדשה!

JAECOO ששיווקו יחל בחודשים הקרובים , מביא בשורה לכל המצפים לרכב פנאי בעל ערך מוסף גם מעבר לכביש. עשיר בטכנולוגיות שיעזרו להכיר ולהגיע למחוזות חדשים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

11 + 4 =