יום חמישי , 18 אפריל 2024

איזוסו די-מקס החדש – השיווק החל

אם אתם לקוח של איסוזו אז סביר להניח שעד שתקראו את הטקסט הזה כבר יצרו אתכם קשר. בימים האחרונים עומלים יועצי המכירות של איסוזו על הרשימות בתהליך ההשקה של הטנדר איסוזו די-מקס החדש. טנדר דימקס הפך בשנים האחרונות למוביל השוק על פני טויוטה היילקס, מיצובישי האנטר, ניסאן ווינר ו- נאבארה ומאזדה BT50. למעשה, בזכות זכיות רצופות במכרזים של מנהל הרכב הממשלתי, ורכישות פרטיות, הפך טנדר די-מקס ל"טנדר של המדינה".

אולם שינויי התקינה (וזה נוגע בעיקר לתקן יורו 5 של המנוע וחובת המצאות של בקרת יציבות) , ולאחרונה גם אסונות הטבע בתיאלנד עכבו את הגעתו של הדור החדש לישראל. דבר שממנו סובלים גם מותגי אחרים כדוגמת מיצובישי ומאזדה המייצרים את הטנדרים שלהם בתאילנד.

אנחנו כבר כתבנו בעבר על איסוזו דימקס החדש וסדרת העדכונים שהוא עבר. אלא לא ידענו בדיוק באיזה מפרט הוא יגיע אלינו. אז ככה: איסוזו די-מקס החדש מצויד במנוע טורבו דיזל – בתקן יורו 5 – ונפח של 2.5 ל'. נתוני התפוקה טובים למדי: 163 כ"ס ו-כמעט 41 קג"מ מסל"ד נמוך מאד. תוכלו לבחור בין תיבות הילוכים ידניות עם שישה הילוכים או אוטומטית עם חמישה הילוכים, הנעה כפולה או אחורית בלבד ותצורת קבינה יחידה או קבינה כפולה. איזוסו מציעה גרסה מנוע נוספת – 3.0 ל' עם 177 כ"ס – אולם זו לא מופיעה במפרט הישראלי.

לצד המרכב המעוצב של טנדר איסוזו די-מקס החדש, אותו אתם יכולים לראות בצילומים, נהנה הדי-מקס גם מפנים מעוצב יותר ומחומרים משופרים (עוד לא הצלחנו למשש אותו בעצמנו). עוד במפרט קפיצי סליל בחזית על מתלה נפרד, מאחור תמצאו סרן חי עם קפיצי עלה לסחיבה של בין 1,000 ל-1,150 ק"ג – תלוי בגרסה. גרסאות ההנעה הכפולה נהנות ממרווח גחון מרשים של 23 ס"מ וזוויות מרכב שימושיות לעבודה בשטח. יש גם תיבת העברה עם LOW ופיקוד חשמלי (ללא ידית קטנה) – יחס ההעברה לא צויין.

איסוזו דימקס - סביבת נהגה חדשה ותיבה אוטומטית עם חמישה הילוכים. צילום: איסוזולפי מקורות ב-UMI נעים המחירים בטווח שבין 160 אלף שקלים עבור איסוזו דימקס חד-קבינה בעל הנעה אחורית ועד 246 אלף שקלים עבור איסוזו דימקס כפולה קבינה והנעה המצויד ברמת האיבזור הגבוהה אשר כוללת חישוקי גלגלים 17 אינץ', ריפודי עור ועוד.

Check Also

ללא הסוואה. כך נראה הטנדר של BYD

עם חתימת אור המזכירה את הטנדרים של פורד. הפיקאפ 4X4 החשמלי של BYD נתפס ללא הסוואה

One comment

  1. מיישר קו עם המגמה הפרחית/ערסית של עיצוב הטנדרים בשנים האחרונות
    מה זה כל הניקלים האלו ? נראה כמו מוצר סיני זול.
    הבו לנו עיצוב סולידי עם מראה קשוח !!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

10 − three =