יום שישי , 29 מרץ 2024

פולקסוואגן אמארוק בישראל – בלעדי!

 

פולקסוואגן אמארוק בישראל! 161 כ"ס ממנוע דיזל כפול מגדשים וצריכת דלק של 13 ק"מ לליטר!

 

מקורות בחברת צ'מפיון מסרו לאתר – שטח.TV – שהטנדר אמארוק היחידי שהגיע לישראל בינתיים, עבר תקינה וקיבל מספר רישוי ישראלי לפני שהועבר ליבואן פולקסוואגן ברשות הפלסטינית אשר הזמין את הטנדר.
לפני מקור אחר בחברה מדובר בגרסה המצויידת במנוע דיזל 2.0 ל' כפול מגדשים בגרסתו החזקה המפיק 161 כ"ס ב-4000 וכ-40 קג"מ בטווח שבין 1500 סל"ד ל-2000. האמארוק שהגיע מצויד בתיבת הילוכים ידנית עם שישה הילוכים – תיבת העברה עם הנעה אחורית או כפולה ויחס העברה קצר.
המתלים הם שילוב של מתלה נפרד בחזית – עצמות עצה כפולות עם קפיצי סליל – ומאחור סרן חי וקפיצי-עלה.

הנתונים של האמארוק מרשימים מאד – על הנייר. 11 שניות ל-100 קמ"ש, מהירות מירבית של 180 קמ"ש וצריכת דלק ממוצעת – לפי היצרן של 13 ק"מ/ל'. נתון זה יחד עם פליטה של 208 גר'/ק"מ אמורים להיות נקודות החוזקה של הפולקסוואגן אמארוק החדש על פני יתר מתחריו מסגמנט הטנדרים שהך לממוסה בכבדות. מבחינת יכולת נשיאת המטען הוא עומד בקצה העליון של הסגמנט עם 1020 ק"ג.
מידע נוסף מצביע על מרווח גחון של כ-24 ס"מ, זווית גישה של 28 מעלות, זווית נטישה של 24 מעלות ויכולת לחצות שלוליות עד עומק של 50 ס"מ.
יבואן פולקסוואגן המקומי – צ'מפיון – בחר ככל הנראה שלא להתחיל – בינתיים – יבוא סדרתי של האמארוק לפני שזה יהיה מצויד בתיבת הילוכים אוטומטית. לפי מקור בחברה תימחורו של הפולקסוואגן אמארוק בגרסתו הבסיסית ועם תיבת הילוכים ידנית אמור היה להיות כ-180 אלף שקלים.

 

פולקסוואגן אמארוק בישראל! 1020 ק"ג של מטען, בקרת יציבות שלא מתנתקת בהנהע כפולה ובקרת ירידה במורד.

 

Check Also

יונדאי רושמת טנדר חשמלי

הכינו את עמדות הטעינה. יונדאי רושמת סימנים רשומים חדשים המרמזים על טנדרים חשמליים חדשים. ioniq T10 וגם ioniq T7 טנדרים כפולי הנעה וקבינה עם קשר קרוב ל-IONIQ7

3 comments

  1. מזכיר איזו גירסה של טוארג שנחתה פעם בארץ….
    ללנד רובר אין איזו גירסת פיק אפ?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

1 × five =