שבת , 20 אפריל 2024

פולקסווגן פאסאט לשטח בדרך

פאסאט סינכרו דור ראשון, משופרת קלות, מפגינה יכולות בפארק נהיגת שטח בגרמניה

בקרוב תציע פולקסוואגן שוב גרסת שטח מוגבהת לפאסאט. השם המלא יהיה ככל הנראה Cross Passat Variant ומהסיומת ניתן ללמוד שמדובר יהיה בגרסת הסטיישן של הפאסאט, הנקראת ואריאנט. בתחילת שנות ה-80 הציעה פולקסווגן גרסאות Variant Syncro של הפאסאט עם מערכות הנעה כפולה שהגיעו מאודי (80 קוואטרו). בניגוד לגרסאות 'קרוס' של הפולו, הטוראן והגולף+ להן הנעה קדמית בלבד, במקרה של הקרוס-פאסאט תוצע הנעה כפולה קבועה הנקראת בפולקסוואגן 'סינכרו'.

הנה גרסה מעניינת של פולקסווגן פאסאט כפולת הנעה; אנחנו מאמינים שדגם 2012 המיועד יהיה מוחצן קצת פחות

כבסיס לגרסת ה"שטח" המיועדת של הפאסאט תשמש הפאסאט ואריאנט 4motion כפולת ההנעה שתוגבה ב-20 מ"מ ותצויד במיגוני פלסטיק בצדדים ובגחון. בפולקסווגן מייעדים גרסה זו – בניגוד לפאסאט ואריאנט 4motion המיוצרת זה מכבר, לשטח קל, לשבילים משובשים ולבוץ/חול לא עמוקים מדי. עיצוב הפנים והאבזור יטו לכיוון הספורטיבי עם מושבי ספורט, פנסי ערפל וחישוקי 17 אינץ', בין היתר. היצע המנועים יכלול טורבו-דיזל בנפח 2.0 ליטר עם 140 או 170 כוח-סוס ובנזין חזק (300 כוח-סוס) בנפח 3.6 ליטר, V6, המוכר כיום בין היתר מהפאסאט R36. בולמי אוויר בסגנון אודי אולרוד, המאפשרים הרמה והורדה של המרכב אינם בתכנון.

כיום נמכרים 5% מדגמי פולקסווגן פאסאט עם הנעה כפולה ואנליסטים מעריכים כי נתון זה ילך ויגדל, כאשר מכוניות דומות כמו אודי אולרוד, סובארו אאוטבק, סקודה סופרב קומבי סקאוט 4×4 או וולוו XC70 ינגסו עוד ועוד מנישת רכבי השטח וה-SUV הגדולים, הכבדים והזללנים יותר.  

 

  

הפאסאט תהווה אלטרנטיבה מבית לאודי A4 אולרוד שהושקה ב-2009

 

 

פולקסוואגן פאסאט סינכרו מתחילת שנות ה-90'

 

 

Check Also

טויוטה 4Runner מהמם!

רכב שטח כהילכתו! טויוטה 4Runner כל חדש ולא מוותר במ"מ על יכולת השטח והקשיחות של קודמו. מוסיף לזה לא מעט "טק" חכם לשטח. בסתיו אצל הדילרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

nine + fourteen =