יום חמישי , 28 מרץ 2024
New Hyundai Santa Fe. Photo - Hyundai

יונדאי סנטה פה החדש – תמונות ראשונות

New Hyundai Santa Fe. Photo - Hyundai

לפני מספר שבועות סיפרנו לכם על חרושת השמועות בנוגע ל-ix45 החדש, רכב הפנאי הגדול של יונדאי, אח ל-ix35 המצליח. לאחר מכן דיווחנו לכם, לאחר שיחה עם נציגי היבואן, כי הרכב ימשיך את מסורת קודמיו ויקרא סנטה פה, וכעת יונדאי מאוששת את הספקולציות ומשחררת שתי תמונות רשמיות.

כפי שניתן לראות, הדור השלישי של הסנטה פה ממשיך את הקו העיצובי של דגמי המותג העדכניים, עם הגריל הטרפזי והקווים הזוויתיים, אך החברה טוענת שהוא ממציא גם שפה עיצובית משלו, "קצה הסערה" שמה – או במילות הממבו-ג'מבו היחצ"ני "עיצוב הלוכד את המראות העוצמתיים והדינאמיים שהטבע יוצר כשמתפתחת סערה…".

New Hyundai Santa Fe. Photo - Hyundai

ה-SUV החדש יתבסס על פלטפורמת ה-i40 החדשה ויוצג בתערוכת ניו-יורק באפריל. בדומה לסנטה פה הנוכחי, הדגם החדש יוצע עם שבעה מושבים והנעה קדמית, כאשר הנעה כפולה תוצע כאופציה בחלק מהגרסאות – והוא יגדל בהשוואה לקודמו כדי להתמודד יותר בהצלחה מול מתחריו בשוק האמריקאי.

היצע המנועים עדיין לא ידוע בוודאות, אך יכלול ככל הנראה את מנוע הטורבו-בנזין 1.6 ל' החדש (204 כ"ס) בשידוך לתיבה ידנית או אוטומטית כפולת-מצמדים עם שישה הילוכים. כמו תוצע אופציית דיזל בנפח 2.0 ל' (184 כ"ס) לצד אופציה חסכונית יותר בנפח 1.7 ל' (136 כ"ס). ישנן שמועות על גרסת V6 לשוק האמריקאי וגרסה היברידית, אך אלו יוצעו רק בשלב מאוחר יותר, אם בכלל.

מחברת כלמוביל, יבואנית יונדאי, נמסר כי הסנטה פה החדש צפוי להגיע לישראל כדגם 2013. נמשיך לעדכן אודותיו ברגע שיפורסמו מחירים ומפרטים מלאים לקראת פתיחת התערוכה.

Check Also

יונדאי איוניק 6 – הנעה כפולה ובטיחות של 5 כוכבים

רמות חדשות של דינאמיות ובטיחות, יונדאי איוניק 6 היא אחת המכוניות החשמליות המוערכות ביותר. בחירה של הרכב העולמי הטוב ביותר, ציוני בטיחות מצטיינים ואבזור מפנק

2 comments

  1. נימרוד יוגב

    אין מספיק נתונים

  2. בקשתי מחירומתי מגיע הרכב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

19 − nine =