יום שישי , 29 מרץ 2024

יונדאי ix35 מתעדכן ובא

הידעת: אם תהפכו את המסך או את הדף ותסתכלו על שמו של כלי הרכב הזה של יונדאי, ix35, תראו שכתוב שם… כן, יש שם סימן קריאה בסוף. ובכן, יונדאי ix35 מגיע אלינו אחרי מתיחת פנים קלה, כארבע שנים לאחר חשיפתו בתערוכת פרנקפורט הגרמנית, ב-2009.

יונדאי iX35 מתעדכן. מתיחת פנים מעודנת, נורות LED, חישוקי גלגלים ומחירים חדשים. צילום: יונדאי
יונדאי iX35 מתעדכן. מתיחת פנים מעודנת, נורות LED, חישוקי גלגלים ומחירים חדשים. צילום: יונדאי

חיצונית, נדרשת ראייה חדה כדי לזהות את השינויים. העדכונים המרכזיים נמצאים ביחידות תאורה קדמיות חדשות שכוללות מעתה נורות LED וגם מיקוד טוב יותר לפנס הראשי. גם בפנסים האחוריים שולבו נוריות LED חסכוניות, אם כי כאן כבר מדובר בתוספת שמצורפת לדגמים שמעל לדגם הבסיס. הדגמים הללו זוכים לעדכון חיצוני נוסף בדמות גלגלי מגנזיום בקוטר 18 אינץ'.

יונדאי iX35 מתעדכן. איכות החומרים משופרת, ויש מולטימדיה, נווט ובלוטות' מקוריים. צילום: יונדאי
יונדאי iX35 מתעדכן. איכות החומרים משופרת, ויש מולטימדיה, נווט ובלוטות' מקוריים. צילום: יונדאי

בתוך תא הנוסעים השינויים מהותיים יותר: אצל כלמוביל היבואן מבטיחים שכעת יונדאי ix35 איכותי יותר ברמת איכות החומרים ובידוד הרעשים. נוסף על כך, בתוך תא הנוסעים נוספה סדרה של אביזרים מקוריים ובהם מערכת מולטימדיה עם ניווט, מצלמת נסיעה לאחור וחיבוריות בלוטות', בקרת שיוט סטנדרטית ותאורת LED גם בתוך תא הנוסעים.

שינוי נוסף בדגם המעודכן של יונדאי ix35 הוא התאמת מנוע הבנזין 2.0 ליטר לתקן אירופי מתקדם יותר. המשמעות, על הנייר, היא הפחתה בכוח (מ-163 ל- 154 כ"ס) ושינויים קלים בצריכת הדלק (פחות חסכוני בעיר, יותר חסכוני מחוצה לה). מחברת כלמוביל נמסר ל"שטח" כי לצד הפחתה בעוצמת המנוע שופר גרף גמישות הכוח וכי פעולת המנוע המעודכן מעודנת וחלקה יותר.

יונדאי iX35 מתעדכן. פנסי LED מצאו דרכם גם לאחוריים - המחיר החל מ-151 אלפי שקלים. צילום: יונדאי
יונדאי iX35 מתעדכן. פנסי LED מצאו דרכם גם לאחוריים – המחיר החל מ-151 אלפי שקלים. צילום: יונדאי

מסלול טיול עם יונדאי iX35

מחירו של דגם הבסיס, יונדאי ix35 פריים (Prime) שכולל מנוע בנזין בנפח 2.0 ליטר והנעה קדמית, עומד על כ-151 אלף שקלים. הגרסה העליונה, יונדאי ix35 עלית (Elite), עם מנוע בנזין בנפח 2.4 ליטר והנעה לכל הגלגלים זכתה להוזלה קלה ובמקום כ-205 אלף שקלים, אחרי מתיחת הפנים היא עולה כ-200 אלף שקלים.

Check Also

יונדאי איוניק 6 – הנעה כפולה ובטיחות של 5 כוכבים

רמות חדשות של דינאמיות ובטיחות, יונדאי איוניק 6 היא אחת המכוניות החשמליות המוערכות ביותר. בחירה של הרכב העולמי הטוב ביותר, ציוני בטיחות מצטיינים ואבזור מפנק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

9 − 6 =