יום רביעי , 24 אפריל 2024
עדיין מספר 1. קונצרן רנו-ניסאן-מיצובישי מכר יותר מ-5.5 מיליון מכוניות במחצית הראשונה של 2018. רק 20K יחידות יותר מ-VW שבמקום השני. צילום: ניסאן
עדיין מספר 1. קונצרן רנו-ניסאן-מיצובישי מכר יותר מ-5.5 מיליון מכוניות במחצית הראשונה של 2018. רק 20K יחידות יותר מ-VW שבמקום השני. צילום: ניסאן

קונצרן רנו-ניסאן-מיצובישי עדיין מלך המכירות

רוני נאק

מטוקיו נמסר כי רנו-ניסאן-מיצובישי ממשיכה להוביל את מצעד המכירות הגלובאלי ואף עלתה ב-5.1% לנתון מרשים של 5,538,000 כלי רכב שנמכרו בעולם מה-1 לינואר ועד לסוף יוני 2018. במקום השני ניצבת קבוצת פולקסווגן עם 5,519,000 מכוניות ואחריה טויוטה עם 5.2 מליון כלי רכב (כולל דייהטסו ומשאיות HINO).

עדיין מספר 1. קונצרן רנו-ניסאן-מיצובישי מכר יותר מ-5.5 מיליון מכוניות במחצית הראשונה של 2018. רק 20K יחידות יותר מ-VW שבמקום השני. צילום: רנו
עדיין מספר 1. קונצרן רנו-ניסאן-מיצובישי מכר יותר מ-5.5 מיליון מכוניות במחצית הראשונה של 2018. רק 20K יחידות יותר מ-VW שבמקום השני. צילום: רנו

בתוך הקונצרן החלוקה בין המותגים היא: ניסאן עם 2,854,000 מכוניות, רנו עם 2,067,000 מכוניות ו-מיצובישי עם 616,000 כלי רכב.

ובמקום הרביעי ניצבת GM עם ירידה כללית של  11.3% לסה"כ של 4.156 מליון מכוניות. המכירות בארה"ב אמנם צמחו ב-2.6% אבל באירופה הם צנחו בכמעט 100% בשל המכירה של אופל ל-PSA.

עדיין מספר 1. קונצרן רנו-ניסאן-מיצובישי מכר יותר מ-5.5 מיליון מכוניות במחצית הראשונה של 2018. רק 20K יחידות יותר מ-VW שבמקום השני. צילום: רנו
עדיין מספר 1. קונצרן רנו-ניסאן-מיצובישי מכר יותר מ-5.5 מיליון מכוניות במחצית הראשונה של 2018. רק 20K יחידות יותר מ-VW שבמקום השני. הצלחה של מיצובישי אקליפס קרוס הייתה מנוע צמיחה עיקרי באסיה. צילום: מיצובישי

את החמישיה הפותחת סוגרת קבוצת יונדאי אשר שני מותגיה: יונדאי וקיה מכרו יחדיו 3.59 מליון מכוניות ורושמת בכך עליה קלה בלבד.

Check Also

סיטרואן C3 איירקרוס מקבל 7 מושבים

מה זה קטן ועם 7 מושבים? סיטרואן C3 איירקרוס. כך לפחות מבטיחה היצרנית לגבי הדור הבא של הדגם אשר עתיד להגיע לישראל בסוף השנה הנוכחית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

five × 2 =