יום חמישי , 5 דצמבר 2024
עדיין מספר 1. קונצרן רנו-ניסאן-מיצובישי מכר יותר מ-5.5 מיליון מכוניות במחצית הראשונה של 2018. רק 20K יחידות יותר מ-VW שבמקום השני. צילום: ניסאן
עדיין מספר 1. קונצרן רנו-ניסאן-מיצובישי מכר יותר מ-5.5 מיליון מכוניות במחצית הראשונה של 2018. רק 20K יחידות יותר מ-VW שבמקום השני. צילום: ניסאן

קונצרן רנו-ניסאן-מיצובישי עדיין מלך המכירות

רוני נאק

מטוקיו נמסר כי רנו-ניסאן-מיצובישי ממשיכה להוביל את מצעד המכירות הגלובאלי ואף עלתה ב-5.1% לנתון מרשים של 5,538,000 כלי רכב שנמכרו בעולם מה-1 לינואר ועד לסוף יוני 2018. במקום השני ניצבת קבוצת פולקסווגן עם 5,519,000 מכוניות ואחריה טויוטה עם 5.2 מליון כלי רכב (כולל דייהטסו ומשאיות HINO).

עדיין מספר 1. קונצרן רנו-ניסאן-מיצובישי מכר יותר מ-5.5 מיליון מכוניות במחצית הראשונה של 2018. רק 20K יחידות יותר מ-VW שבמקום השני. צילום: רנו
עדיין מספר 1. קונצרן רנו-ניסאן-מיצובישי מכר יותר מ-5.5 מיליון מכוניות במחצית הראשונה של 2018. רק 20K יחידות יותר מ-VW שבמקום השני. צילום: רנו

בתוך הקונצרן החלוקה בין המותגים היא: ניסאן עם 2,854,000 מכוניות, רנו עם 2,067,000 מכוניות ו-מיצובישי עם 616,000 כלי רכב.

ובמקום הרביעי ניצבת GM עם ירידה כללית של  11.3% לסה"כ של 4.156 מליון מכוניות. המכירות בארה"ב אמנם צמחו ב-2.6% אבל באירופה הם צנחו בכמעט 100% בשל המכירה של אופל ל-PSA.

עדיין מספר 1. קונצרן רנו-ניסאן-מיצובישי מכר יותר מ-5.5 מיליון מכוניות במחצית הראשונה של 2018. רק 20K יחידות יותר מ-VW שבמקום השני. צילום: רנו
עדיין מספר 1. קונצרן רנו-ניסאן-מיצובישי מכר יותר מ-5.5 מיליון מכוניות במחצית הראשונה של 2018. רק 20K יחידות יותר מ-VW שבמקום השני. הצלחה של מיצובישי אקליפס קרוס הייתה מנוע צמיחה עיקרי באסיה. צילום: מיצובישי

את החמישיה הפותחת סוגרת קבוצת יונדאי אשר שני מותגיה: יונדאי וקיה מכרו יחדיו 3.59 מליון מכוניות ורושמת בכך עליה קלה בלבד.

Check Also

פורד אסקורט MK1 חוזרת לחיים ביג טיים

ולא רק גם פורד RS200 בקרוב ינהם שנית. סדנת בורהם בשיתוף פורד מחזירה לחיינו אייקונים של פורד שיהיו חדשים לגמרי וייבנו מ-0 מהתכניות המקוריות של פורד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *