יום רביעי , 13 נובמבר 2024
340 כוחות סוס כמעט חצי מטר של מהלך מתלה - זה הנשק של פיג'ו לדקאר של 2018. צילום: פיג'ו
340 כוחות סוס כמעט חצי מטר של מהלך מתלה - זה הנשק של פיג'ו לדקאר של 2018. צילום: פיג'ו

וידאו: הנשק של פיג'ו לראלי דקאר

תומר הדר

טוב, ברוכים הבאים לדקאר. כמובן, זה כבר לא בדיוק ראלי פריז דקאר וזה לא בדיוק פיג'ו 3008 סטנדרטית, אבל אם אתם לא תגלו אז אנחנו בטח שלא נגלה- וחוץ מזה, קבלו את אחד הרכבים המגניבים יותר שעומדים להשתתף בדקאר: ה-3008 DKR – שתיתן הופעת בכורה בחודש הבא בראלי דרך המשי  שיתקיים, לפחות ברובו, בסין.

מבחן משווה פיג'ו 3008 מול סובארו פורסטר
כמה מרוויחים בעלי הרכב הצמוד (רמז: יותר מכם)?

קוראים חדי עין עלולים כמובן לטעון ש"רגע, גם בשנה שעברה היתה לנו 3008 DKR" וזה נכון – אלא שהשנה זו 3008 DKR MAXI, כלומר היא יותר גדולה – מפתח הגלגלים שונה, לצורך שיפור היכולת בדיונות. כמה יותר רחב? שימו לב: המרכב רחב ב-20 סנטימטרים, נתון באמת מכובד שנובע מן הצורך של פיג'ו לאכלס את בתי הגלגלים במתלים בתצורה רחבה יותר, בעיקר עצמות עצה שונות. מהלך מתלה? 460 מילימטרים. מנוע? V6 מרכזי, טורבו דיזל, שני מגדשים, 340 כוחות סוס אמינים.

340 כוחות סוס כמעט חצי מטר של מהלך מתלה - זה הנשק של פיג'ו לדקאר של 2018. צילום: פיג'ו
340 כוחות סוס כמעט חצי מטר של מהלך מתלה – זה הנשק של פיג'ו לדקאר של 2018. צילום: פיג'ו

מי ינהג ב3008 DKR  החדשה? טוב, זה תלוי במרוץ, יש דרך המשי, יש דקאר, קשה לבחור. אבל הנה כמה שמות שאולי ישמעו לכם מוכרים: קרלוס סיינז (כן, ההוא, גם אנחנו צפינו במרוצי ראלי בערוץ מידל איסט כשהינו ילדים), סבסטיאן לואב וסטפן פטרהנסל. לנו זה בהחלט מספיק טוב.

Check Also

טויוטה מרימה ל-SEMA

טויוטה לנד קרוזר ו-טויוטה 4ראנר מגיעים לתערוכת SEMA כשבשני המקרים יש לא מעט נוסטלגיה לדגמי העבר והרבה מאד מקטלוג השיפורים של TRD. מתי טויוטה לנד קרוזר בישראל?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *