יום שלישי , 12 נובמבר 2019
ראשי » חדשות » מיותר אך מעניין: פורשה גוררת איירבס
פורשה קאיין זוכה בשיא גיניס לגרירת עצם כבד במיוחד. צילום: פורשה
פורשה קאיין זוכה בשיא גיניס לגרירת עצם כבד במיוחד. צילום: פורשה

מיותר אך מעניין: פורשה גוררת איירבס


תומר הדר

מה עושה יצרן רכב שמעוניין בשיא גינס חביב על שמו? תשובה: מחבר מאחור וו גרירה. ולוו הגרירה מחבר מטוס איירבוס A380 . כך בדיוק עשתה בשבוע שעבר פורשה, שקבעה שיא גינס בגרירת..אה..מטוס, לאחר שקאיין S  גררה את האיירבוס (השוקל כ-280 טונות) למרחק של 42 מטרים. "אבל רגע", שואלים הקוראים המבינים: "קאיין S בעל מנוע בנזין או קאיין S בעל מנוע דיזל?".

פורשה קאיין זוכה בשיא גיניס לגרירת עצם כבד במיוחד. צילום: פורשה
פורשה קאיין זוכה בשיא גיניס לגרירת עצם כבד במיוחד. צילום: פורשה
מזראטי לבנטה נשמעת נפלא
נהיגה בסיטרואן C3 החדשה

שאלה מצוינת! כדי להמחיש ששניהם טובים, השתמשה פורשה גם בקאיין S  בנזין וגם בקאיין S  דיזל לגרירת המפלצת המעופפת של אייר פראנס. כך שהקאיין דיזל גרר את המטוס באמצעות 380 סוסיו-והבנזין באמצעות 560 סוסיו גם הוא.

פורשה קאיין זוכה בשיא גיניס לגרירת עצם כבד במיוחד. צילום: פורשה
פורשה קאיין זוכה בשיא גיניס לגרירת עצם כבד במיוחד. צילום: פורשה

חשוב לציין שהרכבים הם סטנדרטיים לחלוטין והשינוי היחיד שבוצע בהם היה חיזוק של וו הגרירה. זוהי הנקודה בה הקורא הסביר סובר:"ואז המנועים התפרקו, הגירים התבשלו, הדיפרנציאלים התפוררו", ובכן, לא בדיוק. אחרי שצמד הקאיין סיימו במלאכת הגרירה, הם פשוט התנתקו מהאיירבוס ונסעו הביתה כשעתידם להימכר כרכבי הדגמה משומשים של המפעל – מובטח.

פורשה קאיין זוכה בשיא גיניס לגרירת עצם כבד במיוחד. צילום: פורשה
פורשה קאיין זוכה בשיא גיניס לגרירת עצם כבד במיוחד. צילום: פורשה

 

צפו גם בזה

קטנוע חשמלי פותחת

קטנוע חשמלי של SEAT

סיאט חושפת חוליה נוספת בדרך להרחיב פעילות גם כספקית של פתרונות תחבורה שיתופית. קטנוע חשמלי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

7 − three =