יום שישי , 29 מרץ 2024
פורשה קאיין - עכשיו גרסת הקופה. יותר סקסי ודינאמי, פחות מקום לקיאק. צילום: פורשה
פורשה קאיין - עכשיו גרסת הקופה. יותר סקסי ודינאמי, פחות מקום לקיאק. צילום: פורשה

פורשה קאיין: קופה

תומר הדר

בדומה לב.מ.וו, אאודי ורבות וטובות אחרות, גם לפורשה מדגדג באצבעות ובארנק, כלומר גם בשטוטגרט הבינו שאם יש רכב כביש שטח והוא מייצר כמויות נאות של מזומנים, אז למה לא לייצר רכב כביש שטח קופה שייצר עוד מזומנים, על אותה פלטפורמה?

פורשה קאיין - עכשיו גרסת הקופה. יותר סקסי ודינאמי, פחות מקום לקיאק. צילום: פורשה
פורשה קאיין – עכשיו גרסת הקופה. יותר סקסי ודינאמי, פחות מקום לקיאק. צילום: פורשה

ברוך הבא פורשה קאיין קופה, גרסת הכאילו בערך קופה של הפורשה קאיין. אז במה הוא שונה מהקאיין הרגיל? בקו הגג כמובן, הוא יותר משתפל ויותר נמוך, או כפי שאומרים בפורשה: "הוא יותר דינאמי". ומעבר לכך, הקאיין קופה מצויד בגג זכוכית פנוראמי כציוד סטנדרטי, ולמי שאינו מעוניין לפגוש קרני שמש, יש גם גג קרבון פייבר אופציונאלי.

פורשה קאיין - עכשיו גרסת הקופה. יותר סקסי ודינאמי, פחות מקום לקיאק. צילום: פורשה
פורשה קאיין – עכשיו גרסת הקופה. יותר סקסי ודינאמי, פחות מקום לקיאק. צילום: פורשה

היצע המנועים לא בדיוק יפתיע מכונאים של פורשה: מנוע 3.0ל' של הקאיין הרגיל מותקן גם כאן, ומפיק 335 כוחות סוס שמאפשרים לקאיין קופה לזנק ל-100 קמ"ש תוך 5.7 שניות ולהגיע עד 255 קמ"ש. יש גם  פורשה קאיין טורבו קופה (לא להתבלבל, גם לגרסת הבסיס יש טורבו) שמצוידת במנוע בנפח 4.0 ליטרים כפול מגדשים המפיק 541 כוחות סוס, מספיק כדי להביא את הסיגר המעופף הזה ל-100 קמ"ש ב- 3.7 שניות ועד 286 קמ"ש.

מבחן דרכים פורשה קאיין היברידי

המחיר הרשמי בארה"ב מתחיל ב-75,300 דולר, כלומר משמעותית פחות ממה שיעלה פורשה קאיין קופה כשיגיע לישראל בהמשך השנה.

פורשה קאיין - עכשיו גרסת הקופה. יותר סקסי ודינאמי, פחות מקום לקיאק. צילום: פורשה
פורשה קאיין – עכשיו גרסת הקופה. יותר סקסי ודינאמי, פחות מקום לקיאק. צילום: פורשה

Check Also

JAECOO מביא את בשורת האורבני שטח החדשה!

JAECOO ששיווקו יחל בחודשים הקרובים , מביא בשורה לכל המצפים לרכב פנאי בעל ערך מוסף גם מעבר לכביש. עשיר בטכנולוגיות שיעזרו להכיר ולהגיע למחוזות חדשים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

20 − nineteen =