יום חמישי , 23 ינואר 2020
ראשי » מגזין » רעיון: מזראטי ואלפא רומאו למכירה
קרן השקעות ניו יורקית דוחקת ב-FCA למכור את המותגים האירופאים ולהתמקד באמריקאים. צילום: FCA
קרן השקעות ניו יורקית דוחקת ב-FCA למכור את המותגים האירופאים ולהתמקד באמריקאים. צילום: FCA

רעיון: מזראטי ואלפא רומאו למכירה

ביצועי המניה ב-12 החודשים האחרונים מניעים משקיעים לשאת עצות בחינם ל-FCA. צילום: BLOOMBERG
ביצועי המניה ב-12 החודשים האחרונים מניעים משקיעים לשאת עצות בחינם ל-FCA. צילום: BLOOMBERG

רוני נאק

במכתב שנשלח ל-FCA, והגיע לידיים של BLOOMBERG, דוחקת אחת המשקיעות – קרן ניהול הון מניו-יורק להיפטר מהמותגים האירופאים ולהתמקד בג'יפ ו-ראם אשר יצרו את עיקר הצמיחה. FCA מתמודדת, כמו יצרניות רבות אחרות, עם האטה משמעותית ביותר בשוק הסיני והיה עליה להוריד את תחזית הרווחים השנה. זה לבדו יצר ירידה חדה בשווי המניה – דבר שמלחיץ משקיעים רבים וחלקם מוכנים אף לשאת עצות ל-FCA איך לצאת מזה.

קרן השקעות ניו יורקית דוחקת ב-FCA למכור את המותגים האירופאים ולהתמקד באמריקאים. צילום: FCA
קרן השקעות ניו יורקית דוחקת ב-FCA למכור את המותגים האירופאים ולהתמקד באמריקאים. צילום: FCA

קרן ההשקעות מציעה לשנות את שם החברה ל-JEEPRAM כדי לשקף את המותגים החזקים ביותר וכן לאמץ את שיטות הניהול האמריקאיות ולהיות בכך אטרקטיביים יותר למשקיעים בארה"ב.

בנוסף מציעה הקרן למזג את פיאט עם יצרן רכב אחר הממוקד בשוק האירופאי, כמו PSA וכן למכור את אלפא רומאו ומזראטי. בעצה אחרת, שנשמעת מעט הזויה, מציעה הקרן למזג את היצור בארה"ב עם עמית נוסף – למשל GM – כדי לצמצם עלויות יצור.

קרן השקעות ניו יורקית דוחקת ב-FCA למכור את המותגים האירופאים ולהתמקד באמריקאים. צילום: FCA
קרן השקעות ניו יורקית דוחקת ב-FCA למכור את המותגים האירופאים ולהתמקד באמריקאים. צילום: FCA

ככל הידוע FCA לא הגיבה למכתב הזה.

צפו גם בזה

צילום פותח מאמר טנדר מיצובישי אדום

מיצובישי טרייטון חדש החל ב-198,900 שקלים

מערכות בטיחות אקטיביות, יחידת הנעה חדשה וחבילות אבזור משופרות. מיצובישי טרייטון החדש הרבה יותר ממתיחת פנים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

one × 1 =