רוני נאק
אם אפשר להקיש מהציפייה והבילדאפ שהיה עם סקודה קודיאק טרם הגעתו, אנו צפויי לקבל די בקרוב שלאגר נוסף מבית סקודה. זו אגב, ניצבת רביעית בטבלת מסירות הרכב החדש – אחרי יונדאי,קיה ו-טויוטה – ולמרות שעד הגעת הקודיאק לא היה לסקודה SUV בקו המוצרים.
https://www.youtube.com/watch?v=bQGMO5U2IMw
ואחרי הכל סקודה קארוק צריכה להחליף את סקודה ייטי – מכונית שהייתה בעיניי הברקה יוצאת דופן של היצרנית הצכ'ית, אשר ניצלה את ארסנל החלקים העצום של קונצרן VW ויצרה כלי רכב מקורי ומיוחד מאד.

הנה כמה עובדות מהירות שיעזרו לכם להחליט האם לצרף את שמכם לרשימת המזמינים הפוטנציאלית של סקודה קארוק.
- סקודה קארוק מתבססת על שלדה מודולרית של קבוצת VW (מכונה MQB) והיא במובנים רבים אחות של סיאט אטקה אשר כבר משווקת כאן.
- סקודה קארוק צפויה להגיע לישראל רק ברבעון השני של 2018 (תחשבו פסח…)
- סקודה קארוק עשויה לעלות כ-140,000 ₪ – שזה די הקונצנזוס בקבוצה הזו.
- סקודה קארוק תצויד במנוע 1.5 TSI החדש עם 150 כ"ס ו-25.5 קג"מ – (בהיצע גם מנוע 1.0ל' ושני דיזלים)
- תא הנהג והקבינה של סקודה קארוק מצוידת בחומרים ובמראה של סקודה קודיאק.

בנוסף מציע סקודה קארוק גם בקרת שיוט אקטיבית, בלימת חירום אוטומטית, ניטור שטחים מתים, שמירת נתיב אקטיבית, ניטור עייפות נהג ועד ל-9 כריות אוויר.

מערכות המולטימדיה שבהיצע כוללת חיישן תנועות יד כך שלחלק מהפעולות לא נדרש ממש מגע במסך. המסך גדול עם 9.2 אינץ' ויש קישוריות מלאה (הנ"ל עשוי להשתנות במפרט הישראלי הסופי) ואולי נראה גם לוח מחוונים ווירטואלי כפי שיש ב-VW טיגואן ויהיה בהמשך השנה גם בסיאט ארונה החדשה. מאחור יש אופציה לדלת תא מטען חשמלית והנפח שיהיה להעמסה עומד על 521 ליטרים נדיבים למדי.
