יום שישי , 6 דצמבר 2024
אפילו סקודה מפיקה גרסת "קופה שטח" ספורטיבית למראה של דגם הקודיאק. בינתיים רק לשוק הסיני. צילום: סקודה
אפילו סקודה מפיקה גרסת "קופה שטח" ספורטיבית למראה של דגם הקודיאק. בינתיים רק לשוק הסיני. צילום: סקודה

סקודה קודיאק GT – יותר ספורטיבי

תומר הדר

חדשות טובות: סקודה חושפת את קודיאק GT, גרסת ה"כמו קופה" בערך של הקודיאק. החדשות הרעות: הוא מיועד בינתיים רק לשוק הרכב הסיני. סקודה עצמה מגדירה את הקודיאק GT  כרכב הכביש שטח – קופה הראשון של היצרנית, אך בפועל, מדובר ברכב הכביש שטח הרביעי של היצרנית, אחרי הקודיאק המקורי, סקודה קארוק וחבריהם.

אפילו סקודה מפיקה גרסת "קופה שטח" ספורטיבית למראה של דגם הקודיאק. בינתיים רק לשוק הסיני. צילום: סקודה
אפילו סקודה מפיקה גרסת "קופה שטח" ספורטיבית למראה של דגם הקודיאק. בינתיים רק לשוק הסיני. צילום: סקודה

• חסכו אלפי שקלים בקניית רכב חדש

לפי נתוני סקודה, קודיאק GT משתרע על אורך של 4.63 מטרים ומצויד במנוע ה-2.0 ליטרים המוכר של קונצרן פולקסווגן, המפיק 183 כוחות סוס, או 220 כוחות סוס. תיבת ההילוכים היא כמובן DSG וההנעה כפולה. סקודה עצמה אינה ממהרת לפרט אודות תא הנוסעים ומסתפקת בהודעה שמדובר בתא נוסעים בעל איכות חומרים גבוהה – כנראה יותר מזו של סקודה קודיאק הרגיל, כיאה לרכב כביש שטח קופה.

בישראל משווקת סקודה קודיאק החל מ-183 אלפי שקלים ב-10 גרסאות שונות של מנועים ורמות איבזור.

אפילו סקודה מפיקה גרסת "קופה שטח" ספורטיבית למראה של דגם הקודיאק. בינתיים רק לשוק הסיני. צילום: סקודה
אפילו סקודה מפיקה גרסת "קופה שטח" ספורטיבית למראה של דגם הקודיאק. בינתיים רק לשוק הסיני. צילום: סקודה

Check Also

מבחן דרכים סקודה קודיאק סטייל

הרבה יותר טק והרבה פחות דלק. דור שני של סקודה קודיאק מגיע לבחינה ומבסס את מעמדו הרם בשכונות הבורגניות ובהיררכיה של מקומות העבודה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *