רוני נאק
הדור השני של סקודה קודיאק הגיע לישראל ממש לאחרונה ועתה היצרנית מרחיבה את מעטפת הביצועים והמראה עם גרסת RS ספורטיבית ומאובזרת.
הלב של סקודה קודיאק RS הוא מנוע טורבו-בנזין חדש 2.0ל' המפיק 265 כ"ס וכ-41 קג"מ. ההנעה כפולה קבועה דרך תיבת הילוכים DSG כפולת-מצמדים עם 7 הילוכים. דף הנתונים מלמד עם 6.3 שניות ל-100 קמ"ש ומהירות מירבית של 231 קמ"ש. כל זה גם מקבל דקורציה קולית ממערכת קול דינאמית מוגברת. דבר שבהחלט יכול להוות גורם משיכה לנהגים מסויימים.

• דור שני של סקודה קודיאק הגיע לישראל
בין הפרטים החיצוניים שנוספו הם אינסרטים בגוון שחור מבריק הנמשכים עד לקורה D. אלו יוצרים מראה RS לקודיאק הספורטיבית כך שהיא ניתנת לזיהוי מיידי כבת של כבוד במשפחת ה-RS של סקודה. עוד מחוזק המראה החיצוני על ידי פגושים ספורטיביים ופס LED אופקי שעל השבכה בחזית. האבזור הסטנדרטי רב ביותר, כראוי לגרסה הבכירה של הקודיאק, והוא כולל פנסי LED מטריקס, היגוי פרוגרסיבי, DCC Plus (מערכת מתלים אקטיבית בעלת 15 מצבים) ומערכת סאונד מבית קנטון.

מה שמחבר אותנו למרחב הפנימי. ממנו יוכלו לקוחות סקודה באירופה לבחור בין שתי גרסאות: לאונג' ו-סוויט. הראשונה כוללת מושבים ספורטיביים עם ריפוד עור סינטטי ותפרים קונטרסטיים. ריפודי בד שחור מכסים את התקרה ואת הדשבורד. גרסת RS מרפדת את המושבים עם עור מחורר ופונקציות נוספות למושבים. מול הנהג יימצא גלגל הגה ספורטיבי רב-תפקודי עם מתגים רבים עליו, דוושות ספורטיביות וכמובן לוח מחוונים דיגיטלי 10 אינץ' ומסך מולטימדיה "מרחף" 13 אינץ' כאופציה.