שבת , 20 אפריל 2024
טנדר סאנגיונג מוסו מוצג - על בסיס מכללים של סאנגיונג רקסטון ועם יכולת טעינה של טונה אחת. צילום: סאנגיונג
טנדר סאנגיונג מוסו מוצג - על בסיס מכללים של סאנגיונג רקסטון ועם יכולת טעינה של טונה אחת. צילום: סאנגיונג

סאנגיונג מוסו פיק אפ

רוני נאק

סאנגיונג הקוריאנית חושפת תמונות ומפרטים של סאנגיונג מוסו פיק אפ, טנדר העבודה של סאנגיונג שצפוי להגיע גם לישראל. סאנגיונג מוסו פיק אפ, המבוסס מאז ומתמיד על שלדות ורכיבים של אחיו הגדולים, רכבי השטח של סאנגיונג, יצויד במנוע ה-2.2 המוכר של סאנגיונג רקסטון החדש אשר מפיק 181 כוחות סוס ומשודך לתיבה אוטומטית בעלת שש מהירויות, או לסירוגין לתיבה ידנית בעלת מספר מהירויות זהה.

טנדר סאנגיונג מוסו מוצג - על בסיס מכללים של סאנגיונג רקסטון ועם יכולת טעינה של טונה אחת. צילום: סאנגיונג
טנדר סאנגיונג מוסו מוצג – על בסיס מכללים של סאנגיונג רקסטון ועם יכולת טעינה של טונה אחת. צילום: סאנגיונג

הנתונים מלמדים על ארגז מטען ברוחב המתאים למשטח סטנדרטי, משקל העמסה של עד 1.0 טונות וכשר גרירה של עד 3.5 טונות (לגרסה האירופאית עם מתלים מוקשחים).

טנדר סאנגיונג מוסו מוצג - על בסיס מכללים של סאנגיונג רקסטון ועם יכולת טעינה של טונה אחת. צילום: סאנגיונג
טנדר סאנגיונג מוסו מוצג – על בסיס מכללים של סאנגיונג רקסטון ועם יכולת טעינה של טונה אחת. צילום: סאנגיונג

כנדרש מטנדר עבודה שמבוסס על שלדת סולם, הפיק אפ מצויד גם ב- LOW אמיתי  שנשלט באמצעות בקרה חשמלית. למרבה הצער, מערכות הבטיחות של האח הגדול לא חלחלו אל הטנדר, אך סאנגיונג מדגישה שיש לו שש כריות אוויר, ושלדה קשיחה באופן משמעותי מזו של הדור הקודם.

טנדר סאנגיונג מוסו מוצג - על בסיס מכללים של סאנגיונג רקסטון ועם יכולת טעינה של טונה אחת. צילום: סאנגיונג
טנדר סאנגיונג מוסו מוצג – על בסיס מכללים של סאנגיונג רקסטון ועם יכולת טעינה של טונה אחת. צילום: סאנגיונג

Check Also

אגרת הרישוי לרכב חשמלי מתייקרת מאד

מדינת ישראל מכניסה את נהגי הרכב החשמלי מתחת לאלונקת המיסים. החל מה-1 לינואר 2025 הטבת אגרת הרישוי תבוטל ותיישר קו לפי 7 קבוצות הרישוי הנהוגות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

8 − 6 =