script> !function(f,b,e,v,n,t,s) {if(f.fbq)return;n=f.fbq=function(){n.callMethod? n.callMethod.apply(n,arguments):n.queue.push(arguments)}; if(!f._fbq)f._fbq=n;n.push=n;n.loaded=!0;n.version='2.0'; n.queue=[];t=b.createElement(e);t.async=!0; t.src=v;s=b.getElementsByTagName(e)[0]; s.parentNode.insertBefore(t,s)}(window, document,'script', 'https://connect.facebook.net/en_US/fbevents.js'); fbq('init', '1643201909225323'); fbq('track', 'PageView');
יום שישי , 21 ספטמבר 2018
דף הבית » חדשות » סאנגיונג רקסטון חדש החל מ-239,900 שקלים
סאנגיונג רקסטון חדש החל מ-239,900 שקלים
סאנגיונג רקסטון החדש בישראל החלמ-239,900 שקלים. צילום: סאנגיונג

סאנגיונג רקסטון חדש החל מ-239,900 שקלים

רוני נאק

טלקאר יבואנית סאנגיונג – וגם קיה – הציגה את רכב הפנאי-שטח הגדול החדש של סאנגיונג. זה הדור השלישי של הדגם באחת משושלות דגמי השטח הארוכות ביותר בשוק הרכב הישראלי ועם רצף אחיד משנת 1991 עם סאנגיונג מוסו. הדור השלישי הוא כל-חדש ומתבסס על שלדת סולם עדכנית עם בסיס גלגלים מוגדל, מבנה קורות מודרני אשר יבטיח עמידה בתקני הבטיחות ויעמוד במהירויות הנסיעה הגבוהות יותר שיש כיום בשוקי המערב.

סאנגיונג רקסטון החדש בישראל החלמ-239,900 שקלים. צילום: סאנגיונג

סאנגיונג רקסטון החדש בישראל החל מ-239,900 שקלים. מרווח גחון של 21.5 ס"מ צילום: סאנגיונג

יחידת ההנעה היחידה שבהיצע היא דיזל 2.2ל' עם טורבו בעל נחיר משתנה. התפוקה עומדת על 181 כ"ס ו-42.8 קג"מ. העברת הכוח לגלגלים נעשית דרך תיבת הילוכים אוטומטית פלאנטרית עם 7 יחסי העברה (מספקית קטנה בשם מרצדס בנץ) ומשם לתיבת העברה עם אפשרות לבחור בין הנעה אחורית, הנעה כפולה ויחס העברה קצר.

לצד שיפורים מהותיים בחלל הפנים, האיכות הכוללת של הקבינה והקוקפיט, תמצאו גם מערך נאה של מערכות בטיחות מקוריות כך שלצד 9 כריות אוויר יש גם בלימת חירום אוטונומית מ-8 עד 180 קמ"ש, התראה על סטיה מנתיב, התראה על סטיה מנתיב, זיהוי תמרורים, החלפת אורות אוטומטית ועוד. בעתיד, כך נמסר לנו, יצורפו גם בקרת שיוט אדפטיבית ובקרת סטיה מנתיב אקטיבית.

סאנגיונג רקסטון החדש בישראל החלמ-239,900 שקלים. צילום: סאנגיונג

סאנגיונג רקסטון החדש בישראל החל מ-239,900 שקלים. כאן הקבינה המפוארת שעשויה להגיע בהמשך. צילום: סאנגיונג

בנוסף ראוי לציין כי יושבי השורה השלישית מקבלים יחידת מיזוג אחורית – במרכז תמצאו שקע 220V (עד 200W) ועוד איבזור נוחות רב שאותו תוכלו לראות במפרט להורדה מכאן.

מנהיגה ראשונה קצרה בסאנגיונג רקסטון החדש התרשמנו מהשיפור הניכר ב-NVH. זאת אומרת שבידוד רעשי המנוע, רעשי הכביש ורעשי הרוח של סאנגיונג רקסטון החדש טוב הרבה יותר משל קודמו – ולעניות דעתנו גם טוב ממתחרים יקרים הרבה יותר. האיכות הכוללת של תא הנהג בסאנגיונג רקסטון החדש טובה למדי ומיישרת קו עם מה שעמישראל מכיר ממותגי רכב קוריאניים אחרים. בשטח יש יכולת טובה למדי כבר במצב סטנדרטי עם LOW שימושי בתיבת ההעברה, ומערכות בקרת משיכה ובקרת ירידה במורד אשר מטפלים יפה בשיפועי שטח חריפים למדי. יחידת ההנעה של סנאגיונג רקסטון החדש מזמנת את שיא המומנט כבר מ-1600 סל"ד וזה נותן זמינות כוח טובה על פני טווח מהירויות נרחב.

סאנגיונג רקסטון החדש בישראל החלמ-239,900 שקלים. צילום: סאנגיונג

סאנגיונג רקסטון החדש בישראל החל מ-239,900 שקלים. תא מטען ענקי ושורת מושבים שלישית. צילום: סאנגיונג

עוד לפני המבחן הרשמי והמעמיק של סנאגיונג רקסטון החדש אפשר לסכם שיש עתה מתמודד מעניין מאד – עם תמורה נאה לתקציב ובמרווח שבין רכבי הפנאי (ג'יפונים) הרכים לבין רכבי השטח (7 מושבים ויכולת שטח אמיתית) היקרים הרבה יותר – ומאובזרים פחות.

תגובה לפוסט

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר.שדות חובה מסומנים ב- *

*

http://bit.ly/2opbTV6